اخبار بازی

استودیوی بانجی روی توسعه یک موتور بازی‌سازی موبایل کار می‌کند

طبق آگهی شغلی اخیر منتشر شده، به نظر می‌رسد که استودیوی بانجی (Bungie) در حال کار بر روی توسعه‌ی یک موتور بازی‌سازی جدید برای موبایل است.

بر اساس گزارش سایت The Game Post، بانجی به دنبال استخدام یک مهندس ارشد پلتفرم‌های موبایلی است. ظاهراً استودیوی مذکور به دنبال استخدام فردی است که بتواند به توسعه‌ی فناوری کمک کند و بازی‌های بانجی برای دسترسی بهتر بازیکنان در پلتفرم‌های موبایل iOS و اندروید به آن متکی باشند.

فرد مورد نظر استودیو بانجی باید روی تکامل موتور بازی داخلی بانجی برای پشتیبانی از پلتفرم‌های موبایل و حل مشکلات پشتیبانی از آن، از جمله کنترل‌های بازیکن، رابط کاربری، بهینه‌سازی عملکرد و کاهش حجم کار کند.

این اولین باری نیست که استودیوی بانجی در بخش موبایل به دنبال استخدام نیرو است. پیش از این، توسعه‌دهنده‌ی مذکور به دنبال یک کارگردان هنری، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و مدیر ارشد بخش بود. همه‌ی موقعیت‌های شغلی به تجربه‌ی قبلی در فضای بازی‌های موبایل نیاز داشتند که بیشتر به احتمال ساخت یک بازی جدید موبایل اشاره می‌کرد.

تا به حال، هیچ گزارش و شایعه‌ای در خصوص احتمال عرضه‌ی بازی Destiny برای موبایل منتشر نشده است. بر اساس گزارش‌های پیشین، استودیوی بانجی روی ساخت یک بازی جدید شوتر سوم شخص شخصیت محور کار می‌کند. بنابراین ممکن است این بازی برای موبایل عرضه شود.

بانجی اخیراً اعلام کرده است که از این پس، مشاغل دور کاری در اولویت برنامه‌های این استودیو قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *