اخبار بازی

آیا عرضه بازی Hollow Knight: Silksong نزدیک است؟

صفحه رسمی بازی Hollow Knight: Silksong در فروشگاه ایکس باکس به همراه رده‌بندی سنی ESRB، نشان از نزدیک شدن به انتشار این اثر مورد انتظار می‌دهد.

طی سال‌های گذشته زمان انتشار بازی Hollow Knight: Silksong یکی از بزرگ‌ترین سوالات هواداران بوده است. اگرچه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این دنباله مورد انتظار در سبک مترویدوانیا مشخص نشده است، اما تحولات اخیر نشان می‌دهد که ممکن است به‌زودی اخبار بیشتری در این زمینه بشنویم.

به‌تازگی، صفحه‌ی رسمی بازی Hollow Knight: Silksong در فروشگاه ایکس باکس راه‌اندازی شده است که به دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اجازه می‌دهد تا این بازی را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند. این اتفاق برای طرفدارانی که سال‌ها مشتاقانه منتظر اطلاعاتی از این بازی بوده‌اند، بسیار قابل‌توجه است، چرا که روند توسعه بازی تا حد زیادی پنهان نگه داشته شده بود.

علاوه‌براین صفحه فروشگاه ایکس باکس بازی همچنین یک رده‌بندی E10+ از ESRB را نشان می‌دهد که شامل «خشونت فانتزی» و «خونریزی خفیف» می‌شود. درجه‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه صورت می‌گیرد، زمانی‌که تمام محتوای بازی برای بررسی توسط سازمان‌های رده‌بندی آماده شده و به خوبی نشان‌دهنده محصول نهایی است. این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که بازی Hollow Knight: Silksong درنهایت در مراحل پایانی توسعه قرار گرفته است.

البته در زمان انتشار این خبر، رده‌بندی ESRB هنوز روی وب‌سایت رسمی این سازمان منتشر نشده است، با اینکه این رده‌بندی در صفحه فروشگاه ایکس باکس بازی ذکر شده است. بازی Hollow Knight: Silksong برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در حال توسعه است و در زمان عرضه ازطریق سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قابل دسترسی خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *