اخبار بازی

دادگاه از بررسی پرونده لیکر بازی GTA VI خودداری می‌کند

به گزارش رسانه Reuters دادگاه رسیدگی به پرونده لیکر بازی GTA VI بنا بر دلایلی که روان پزشک معتمد دادگاه تشخیص داده، پیگیری نمی‌شود و هیئت منصفه تنها به بررسی اتهامات وارده از سوی راک استار می‌پردازد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان انتشار بازی GTA V، بر همگان مشخص بود که راک استار خیلی زود کار روی نسخه جدید را آغاز می‌کند. البته با توجه به فاصله زمانی که میان عرضه این دو نسخه افتاده، بسیاری نگران بودند که شاید هیچگاه شاهد عرضه بازی GTA VI نباشیم. سال گذشته ناشر تنها با انتشار یک بیانه ساخته شدن این بازی را تایید کرد و به طرفداران وعده داد در آینده مناسب، اطلاعات بیشتری از این پروژه مورد انتظار منتشر کند. مدتی پس از این خبر و در سپتامبر سال گذشته، یک ویدیو نسبتا طولانی از گیم‌پلی نسخه آلفا بازی GTA 6 و همچنین سورس کد‌های آن فاش شد. اتفاقی که در عین جذاب بودند برای بسیاری از مخاطبان، نگران کننده نیز بود زیرا که معمولا پس از افشای چنین اطلاعات مهمی، آینده یک پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

مدتی پس از این اتفاق مدیر عامل کمپانی تیک تو، اعلام کرد که روند ساخت بازی مانند سابق طی می‌شود و مشکلی این بابت ایجاد نشده است و آن‌ها حقوق خود را از طریق قانون پیگیری خواهند کرد. ظاهرا مسئول این افشا فردی هجده ساله به نام Arion Kurtaj است که عضو گروه هکری Lapsus$ است. ساعاتی پیش رسانه Reuters اعلام کرد دادگاه تصمیم گرفته بنا بر دلایل روحی و به تشخیص روان پزشک از بررسی پرونده لیکر بازی GTA VI خودداری کرد و این بدان معنا است که هیئت منصفه دادگاه دیگر گناهکار یا بی‌گناهی Arion Kurtaj را بررسی نمی‌کند و تنها رای دادگاه تایید یا رد ادعا‌های راک استار خواهد بود.

Kurtaj پیشتر و از سوی کمپانی‌هایی همچون انویدیا، اوبر، مایکروسافت و … به هک کردن اطلاعات محرمانه و تلاش برای باج گرفتن بابت افشا نکردن این اطلاعات متهم شده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *