اخبار بازی

ویدیو و اطلاعات جدیدی از بازی Skull & Bones فاش شد

اخیراً یک ویدیو از بازی جدید استودیوی یوبیسافت سنگاپور یعنی Skull & Bones فاش شد که اطلاعات زیادی از آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این ویدیوی شش دقیقه‌ای، داستان بازی Skull & Bones در دنیایی الهام گرفته شده از اقیانوس هند در دوران طلایی دزدان دریایی روایت خواهد شد. گیمرها در این بازی ماجراجویی خود را به عنوان یک فرد عادی آغاز می‌کنند و هدف آن‌ها نیز تبدیل شدن به بدنام‌ترین دزد دریایی خواهد بود. همچنین، در ابتدای بازی کنترل یک dhow یا کشتی تجاری کوچک را در اختیار خواهند داشت و به مرور زمان می‌توانند به کشتی‌های بزرگ‌تر دسترسی پیدا کرده یا آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

گیمرها برای کسب تجربه که در این بازی Infamy نامیده می‌شود، می‌توانند از راه‌های مختلفی از جمله بستن قراردادها با NPC‌ها اقدام کنند. برخی از این قراردادها که در واقع چالش‌های بازی هستند را می‌توان در قالب گروه‌های سه نفره انجام داد. علاوه بر این، Infamy از طریق انجام فعالیت‌هایی مانند اکتشاف، غارت و یافتن گنج نیز میسر خواهد بود.

در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرد که این بازی با تاخیر طولانی در تاریخ انتشار خود روبرو شده و در طول سال مالی منتهی به 31 مارس 2023 عرضه خواهد شد. همچنین، این شرکت بازی Skull & Bones را به عنوان یک بازی با اولویت بخش چند نفره خطاب کرد.

فردریک دوگه (Frédérick Duguet) به عنوان مدیر مالی این پروژه، در آخرین مصاحبه‌ی خود نیز اطلاعات جدیدی از آن را منتشر کرده بود.

او گفت:

این بازی یک آی‌پی جدید و بسیار امیدوارکننده است که ابتدا بر روی چند نفره‌ی خود تمرکز دارد. بنابراین، ماهیت این بازی با استراتژی‌های آینده‌ی ما نیز سازگار است و می‌خواهیم برای اولین بار این موضوع را به یک بازی جهان آزاد بزرگ فانتزی تزریق کنیم.

همچنین، علی‌رغم طولانی شدن روند توسعه‌ی بازی، پیشرفت آن رضایت بخش بوده است.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی فاش شده را مشاهده کنید:

بازی Skull & Bones در سال مالی منتهی به مارس 2023 منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *