اخبار بازی

بازی جدید اینسامنیاک گیمز مراحل اولیه ساخت را طی می‌کند

بر اساس ویدیویی که از سمینار خانم ارین ابنهارت (Erin Eberhardt) در فضای مجازی شده، ظاهرا ایشان کارگردانی بازی جدید اینسامنیاک گیمز را بر عهده دارد. این بازی بر خلاف Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine هنوز معرفی نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شاید اکنون تصورش کمی دشوار باشد اما، زمانی وجود داشت که استودیو اینسامنیاک گیمز برای مایکروسافت و پلتفرم‌های آن بازی انحصاری می‌ساخت. اکنون مدتی است که از آن دوران عبور کرده‌ایم و این استودیو تبدیل به یکی از استودیوهای خانواده پلی استیشن و یکی از ارکان اصلی آن شده است. بدون شک بازی Marvel’s Spider-Man یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی استیشن ۴ در نسل گذشته بود و پس از آن Marvel’s Spider-Man: Miles Morales موفقیت این عنوان را ادامه داد. در حال حاضر Insomniac Games روی نسخه دوم اسپایدرمن کار می‌کند قرار است در فصل پاییز آن را روانه بازار کند. در کنار این بازی، Marvel’s Wolverine نیز دیگر پروژه استودیو است که فارغ از گروه سنی آن، اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست. با تمام این احوال به نظر می‌رسد سازندگان مشغول کار روی بازی دیگر نیز هستند.

اخیرا در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده که مربوط به سمینار خانم ارین ابنهارت (Erin Eberhardt)، یکی از اعضای ارشد استودیو اینسامنیاک در دانشگاه مجازی «Full Sail» است. ایشان در جریان سمینار خود اعلام می‌کنند که کارگردانی بازی جدید اینسامنیاک گیمز را بر عهده دارند و این بازی مرموز با Marvel’s Spider-Man 2 و Marvel’s Wolverine فرق دارد. مسلما ایشان نام این بازی را فاش نکردند و تنها اعلام کردند این بازی درست مانند دو پروژه دیگر یک پروژه AAA است. این ویدیو مربوط به سال گذشته است و شاید از آن زمان تا کنون روند ساخت بازی پیشرفت محسوسی کرده باشد و در آینده از آن رونمایی شود.

بر اساس شایعات Insomniac Games مشغول ساخت یک بازی آنلاین جدید در جهان مارول است و شاید خانم ابنهارت به همین عنوان اشاره کرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *