اخبار بازی

امکان خرید اشتراک یک دلاری گیم پس برای مشترکین PC و آلتیمیت بار دیگر فراهم شد

به گزارش رسانه XGP امکان خرید اشتراک یک دلاری گیم پس برای مشترکین PC و آلتیمیت بار دیگر فراهم شده است و این دسته مشترکین چنانچه برای اولین بار قصد تهیه اشتراک گیم پس را داشته باشند یا مدتی از انقضای اشتراک قبلی آن‌ها بگذرد، می‌تواند با این قیمت اشتراک یک ماه را تهیه کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا بر همگان مبرهن بود که مایکروسافت دیر یا زود اقدام به افزایش قیمت اشتراک گیم پس خواهد کرد. این سرویس بزرگ‌ترین برگ بنده کمپانی آمریکایی در نسل کنسولی گذشته بود و زمانی که از حیث بازی‌های انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت ابدا عملکرد مناسبی نداشتند، این گیم پس بود که از شکست کامل برند ایکس باکس جلوگیری کرد و طرفداران را نسبت به آینده این برند امیدوار نگه داشت. مسلما در کنار آرشیو غنی گیم پس، این قیمت کم آن بود که باعث جلب شدن بسیاری از طرفداران به آن می‌شد. قیمتی که هیچ تناسبی با ارزش بازی‌های موجود در آرشیو نداشت و همین مسئله باعث می‌شد همه نسبت به افزایش قیمت اشتراک گیم پس اتفاق نظر داشته باشند. مایکروسافت ماه گذشته بالاخره این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و با بازخوردهای منفی برخی از مشترکین همراه شد.

موضوع دیگری که باعث نارضایتی برخی از مخاطبان شده بود، حذف شدن امکان خرید اشتراک یک دلاری گیم پس بود که این فرصت را به آن دسته از مخاطبانی که نسبت به تهیه اشتراک این سرویس تردید داشتند، می‌داد تا در ابتدا کمی با خدمات این سرویس آشنا شوند. مدتی پیش امکان خرید اشتراک به قیمت ۱ دلار برای مشترکین جدید و مشترکینی که اشتراک قبلی آن‌ها منقضی شده بود و از زمان انقضا آن زمانی نسبتا طولانی می‌گذشت، از دسترس خارج شد. به گزارش رسانه XGP بار دیگر این امکان روی PC و همچنین برای تهیه اشتراک سطح آلتیمیت فراهم شده است اما، مخاطبان کنسولی همچنان باید با قیمت مصوب اقدام به تهیه اشتراک ماهانه بکنند.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده این فرصت تا چه زمانی در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *