اخبار بازی

نویسنده بازی Fable ماه آینده تغییر می‌کند

خانم آنا مگیل (Anna Megill)، نویسنده بازی Fable در اکانت توئیتر خود اعلام کرد ماه آینده تیم سازنده را ترک می‌کند. ایشان علت جدایی خود را “مواجه شدن با چالش‌های جدید” بیان کردند. هنوز مشخص نیست چه کسی جایگزین وی می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

ریبوت مجموعه Fable و بازی Avowed دو بازی از مجموعه عناوینی بودند که مایکروسافت مدت‌ها پیش از آن‌ها رونمایی کرده بود و پیش از برگزاری شوکیس ایکس باکس در خرداد، فارغ از تیزر معرفی آن‌ها، اطلاعاتی دیگری در دسترس نبود. بالاخره ریبوت مجموعه Fable و بازی Avowed از سکوت خبری خارج شدند و تریلر هر دو عنوان با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود. از تریلر جدید بازی Fable می‌توان فهمید که ریبوت قصد دارد مسیر جدیدی را در پیش گیرد و شاید تفاوت‌های اساسی با نسخه‌های قبلی داشته باشد. فارغ از آن سازندگان از ارائه اطلاعات تکمیلی در حال حاضر خودداری می‌کنند و شاید جدایی یکی از اعضای کلیدی تیم سازنده باعث شود انتشار اطلاعات بیشتر به تعویق بیافتد.

خانم آنا مگیل (Anna Megill)، نویسنده بازی Fable در اکانت توئیتر خود اعلام کرد ماه آینده تیم سازنده را ترک می‌کند. ایشان علت جدایی خود را “مواجه شدن با چالش‌های جدید” بیان کردند. هنوز مشخص نیست چه کسی جایگزین وی می‌شود. مگیل رسما اعلام نکرده آیا در استودیو Playground به کار خود ادامه می‌دهد یا خیر. ایشان سال ۲۰۲۱ به این استودیو ملحق شده و در کارنامه خود نویسندگی عناوینی همچون Division 2 ،Dishonored: Death of the Outsider و Control را دارد. در ماه فوریه خانم مگیل اعلام کرد پس از دو سال کار در استودیو پلی گراند از شرایط خود راضی است.

بازی فیبل برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است. تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص نیست اما، مطابق شایعات هنوز “فرسنگ‌ها” تا آماده انتشار شدن فاصله دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *