اخبار بازی

سرویس Nintendo Switch Online چند بازی جدید دریافت می‌کند

با اعلام وب‌سایت EuroGamer، سرویس Nintendo Switch Online میزبان بازی‌های جدیدی از کنسول‌های قدیمی نینتندو خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سرویس Nintendo Switch Online از دو سال پیش شاهد قرارگیری بازی‌های قدیمی از کنسول‌های سابق نینتندو بوده و یکی از اهداف آن، انتشار عناوین کنسول‌های NES ،SNES ،Game Boy و Nintendo 64 برای مشترکین خود بوده است. اکنون با اعلام کمپانی نینتندو، شاهد گسترش تعداد بازی‌های کلاسیک این سرویس با حضور با عناوین NES SNES و Game Boy خواهیم بود.

کمپانی نینتندو، اکنون بازی‌هایی چون Kirby Tilt ‘n’ Tumble ،Blaster Master: Enemy Below ،Harvest Moon و Mystery Tower را در زمانی مشخص برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ و مشترکین این سرویس عرضه خواهد کرد.

بازی Kirby Tilt ‘n’ Tumble در سال ۲۰۰۰ برای کنسول Game Boy در ژاپن عرضه و سال بعد در آمریکای شمالی منتشر شد. این بازی در زمان خود از کنترل‌های حرکتی بر پایه‌ی شتاب‌سنج داخلی کارتریج استفاده می‌کرد و اکنون به لطف سرویس Nintendo Switch Online خواهید توانست تا آن را با کنترل‌های ژیروسکوپی استفاده کنید. کنترل‌های ژیروسکوپی کمک به شتاب‌سنج داخلی کنسول کمک می‌کند تا چرخش صفحه براساس چرخش دست شما دقیق صورت بگیرد و تجربه‌ای دقیق از بازی به شما داده بشود.

بازی بعدی، Blaster Master: Enemy Control از کنسول Game Boy است که در سال ۲۰۰۰ عرضه شد. این عنوان اکشن پلتفرمر دوبعدی، شخصیت اصلی بازی Blaster Master 2 را در محوریت داستان‌گویی خود قرار می‌دهد و البته بازی از موسیقی متن خاصی نیز بهره می‌گیرد.

سرویس Nintendo Switch Online چند بازی جدید دریافت می‌کند

بازی سوم، Harvest Moon از کنسول SNES است که یک شبیه‌ساز مزرعه با المان‌های نقش‌آفرینی محسوب می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا از محصولات و دام‌ها مراقبت کنید و در عین حال با سایر همسایگان خود نیز ارتباط داشته باشید.

سرویس Nintendo Switch Online چند بازی جدید دریافت می‌کند

اما بازی آخر، Mystery Tower از کنسول NES است که شما را در نقش یک باستان‌شناس قرار می‌دهد که برای پیشروی مجبور به حل پازل هستید. این بازی در ابتدا یک عنوان آنلاین کاملا ژاپنی با نام Tower of Babel بود که اکنون برای اولین بار برای دنیا عرضه می‌شود.

سرویس Nintendo Switch Online چند بازی جدید دریافت می‌کند

سرویس Nintendo Switch Online با قرار دادن بازی‌های کلاسیک مجموعه‌ی نینتندو جذابیت زیادی برای مشترکین آن پیدا کرده است و شرکت نینتندو همچنان استراتژی خود را برای عرضه‌ی بازی‌های کلاسیک حفظ خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *