اخبار بازی

تعدیل نیرو یوبیسافت ادامه دارد؛ اخراج ۴۵ کارمند

شرکت یوبیسافت بار دیگر به‌خاظر افزایش کارآیی و بهبود راندمان تصمیم به اخراج ۴۵ کارمند دیگر گرفت.

 از سال گذشته هزاران کارمند تحت تأثیر موجی از تعدیل نیروهای گسترده کارشان را از دست دادند و این تعداد به‌طور پیوسته در حال افزایش است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft دوباره دست به اخراج کارمندان زده است. همان‌طور که رسانه گیم‌اسپات گزارش داد، یوبیسافت ۴۵ کارمند دیگر را از کار برکنار کرده است.

شرکت یوبیسافت که در ماه نوامبر ۲۰۲۳ با بیش از ۱۲۰ کارمند خداحافظی کرده بود، بار دیگر به‌منظور «افزایش کارآیی» و «بهبود عملکرد سازمانی» از اخراج ۴۵ کارمند دیگر در بخش انتشارات جهانی و آسیا-اقیانوسیه خبر داد.

یوبیسافت در بیانیه جدیدی گفت: «همه تیم‌های یوبیسافت در چند ماه گذشته مشغول بررسی راه‌هایی برای افزایش کارآیی و بهبود بهره‌وی بودند تا در بلند مدت در وضع بهتری برای موفقیت قرار بگیریم. درهمین‌راستا از ساماندهی دوباره ساختار بخش اصلی انتشارات جهانی و آسیا-اقیانوسیه خبر دادیم تا آن‌ها را با رویکردی کارآمدتر و هوشمندانه‌تر با تحولات بازار تطبیق دهیم. این تغییرات درمجموع روی ۴۵ موقعیت شغلی تأثیر می‌گذارند. اتخاذ این تصمیم‌ها ساده نیست و از همه این همکاران به‌طور همه‌جانبه حمایت می‌کنیم. بی‌نهایت از کمک‌های فراوان این افراد سپاسگزاریم.»

شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی زیادی در سال جاری با تعدیل نیرو مواجه شدند. شرکت مایکروسافت در ماه ژانویه ۲۰۲۴ از اخراج ۱۹۰۰ کارمند خبر داد و این روند با اخراج ۹۰۰ کارمند پلی استیشن، ۶۷۰ کارمند الکترونیک آرتز، ۲۴۰ کارمند سگا و شماری از کارمندان استودیوهای دیگر ادامه یافت. در اوایل سال جاری استودیو Riot Games تقریبا ۵۳۰ کارمند خود را اخراج کرد؛ درحالی‌که شرکت Embracer Group از ماه ژوئن ۲۰۲۳ با حدود ۱۴۰۰ کارمند وداع کرد.

گیرباکس، استودیو Certain Affinity، دک ناین، استودیو Behaviour Interactive، استودیو People Can Fly و استودیو Thunderful از دیگر توسعه‌دهنده‌هایی بودند که در سال جاری با تعدیل نیرو مواجه شدند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *