اخبار بازی

یک شوکیس با محوریت بازی شوتر Exoprimal برگزار خواهد شد

با اعلام کمپانی کپکام ناشر بازی شوتر سوم شخص و آنلاین Exoprimal، روز ۱۱ جولای (۲۰ تیر) یک شوکیس با محوریت نمایش جزییات بیشتر از این بازی برگزار خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی کپکام، همچنان توسعه‌ی عناوین جدید با پشتیبانی طولانی مدت را در دستور کار قرار داده است و اکنون پس از موفقیت تجاری و انتقادی فرنچایز Monster Hunter قصد دارد تا یک اثر دیگر را وارد برنامه‌ی پشتیبانی طولانی مدت خود کند. این بازی، Exoprimal نام دارد که یک تجربه‌ی شوتر آنلاین برای بازیکنان رقم خواهد زد. بازیکن در نقش ماشین‌های مختلف وارد نبرد با دایناسورهای متفاوت بازی خواهد شد. این ماشین‌ها، Exofighter نام دارند و بنا بر اعلام ناشر بازی، توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد هر کدام باعث می‌شود تا تجربه‌ی متفاوتی از گیم‌پلی برای مخاطب رقم بخورد.

اکنون، شرکت کپکام به عنوان توسعه دهنده و ناشر این بازی قصد دارد تا با برگزاری یک شوکیس اختصاصی برای این عنوان، اطلاعات بیشتری را از بازی به اشتراک بگذارد. روز ۱۱ جولای (۲۰ تیر) ساعت ۳ صبح به وقت تهران، زمان برگزاری این مراسم خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق یوتیوب به تماشای این مراسم بپردازند. انتظار می‌رود جزییات بیشتری از بخش داستانی بازی ارائه شود چرا که تریلر بازی در شوکیس کمپانی کپکام نگاهی مبهم به موارد مهم این بخش داشت.

یک شوکیس با محوریت بازی شوتر Exoprimal برگزار خواهد شد

بازی Exoprimal در تاریخ ۱۴ جولای (۲۰ تیر) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌ باکس وان و ایکس باکس سری و همچنین کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. توسعه‌ی بازی روی موتور محبوب RE Engine صورت گرفته است. یک حالت کوآپ ۱۰ نفره نیز برای تجربه وجود دارد. البته که ماموریت‌های نیز به صورت هفتگی برای تجربه و رقابت وجود دارد و بازیکنان در قالب تیم‌های ۵ نفره می‌توانند به انجام این ماموریت‌ها و رقابت برای قرار گرفتن در صدر leaderboard های بازی بپردازند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *