اخبار بازی

بازی A Plague Tale 3 احتمالا در حال توسعه است

بنا بر انتشار آگهی‌های شغلی جدید استودیو Asobo، به نظر می‌رسد که این استودیو روی بازی سوم از سری اکشن و مخفی‌کاری A Plague Tale کار می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سری A Plague Tale پس از عرضه‌ی اولین بازی خود در سال ۲۰۱۹ و سپس دومین بازی در سال ۲۰۲۲، به محبوبیت بالایی دست یافت. تمرکز توام با وسواس بالای سازندگان روی به تصویر کشیدن روابط عاطفی خواهر و برادر داستان بازی در حالتی باورپذیر، شخصیت‌پردازی ویژه و جذاب کاراکترها و البته روایت قوی داستان باعث شد تا ارزش تجربه‌ی اثر دوچندان شود. پس از برآورده شدن انتظارات مخاطبان برای بهبود و ارتقای سطح کیفی در دنباله‌ی بازی، انتظارات برای ساخت عنوان سوم بالا رفت. اکنون به نظر می‌رسد استودیو Asobo آماده است تا توسعه بازی بازی A Plague Tale 3 را جلو ببرد.

طبق آگهی‌های شغلی جدیدی که از تیم توسعه دهنده‌ی سری منتشر شده است، ما فرصت‌های شغلی بازی Flight Simulator از جمله VFX Artist ،Senior AI Programmer ،Senior Gameplay Animator و Senior Game Designer را بیشتر رویت می‌کنیم اما همچنان جایگاه‌هایی در بخش‌های مذکور برای حضور در Plague Team وجود دارد که نشان می‌دهد استودیو هنوز روی ساخت ادامه‌ی بازی تمرکز دارد. با توجه به تلاش بالای توسعه دهندگان برای حفظ و ارتقای کیفیت کلی سری وجود دارد بعید است که به زودی خبر موثقی از بازی A Plague Tale 3 بشنویم.

بازی A Plague Tale 3 احتمالا در حال توسعه است

بازی A Plague Tale: Innocence برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس‌ باکس وان و ایکس‌باکس سری و همچنین کامپیوترهای شخصی در دسترس است. دنباله‌ی بازی نیز به صورت انحصاری برای نسل نهم کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. بازی اول با فروش ۱ میلیون نسخه به یک موفقیت تجاری نسبی دست یافت و بازی دوم نیز توسط ۱ میلیون بازیکن تجربه شد اما همچنان آماری از میزان فروش این دنباله منتشر نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *