اخبار بازی

مایکروسافت نسبت به عرضه بازی های کال آو دیوتی روی کنسول جدید نینتندو تعهد دارد

بر اساس مدارک اخیری که در دادگاه پروند خرید کمپانی اکتیویژن منتشر شده مایکروسافت خود را نسبت به عرضه بازی های کال آو دیوتی روی کنسول جدید نینتندو متعهد می‌داند و با کمپانی ژاپنی قرارداد تجاری در این زمینه امضا کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدتی است که کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ وارد هفتمین سال چرخه عمر خود شده است. برای بسیاری از کنسول‌ها این به معنای افت فروش و بی‌رمق شدن عرضه بازی‌های جدید روی پلتفرم است اما، داستان کنسول دستی نینتندو متفاوت است. سوییچ همچنان به فروش قدرتمند خود ادامه می‌دهد و در برخی از بازارها و کشورها حتی بهتر از کنسول نسبتا جدید پلی استیشن ۵ عمل می‌کند. با تمام این اوضاف بسیاری از تحلیلگران و اینسایدرها معتقد هستند پایان کار نینتندو با این کنسول نزدیک است و بزودی از نسل جدید کنسول‌ شرکت رونمایی می‌شود. باید گفت در تایید این ادعاها و تحلیل‌ها مدارک و شواهد زیادی نیز مشاهده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مدارک فاش شده از جلسه دادگاه پروند خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد اشاره کرد.

مدتی پیش رای دادگاه نسبت به پروند شکایت کمیسیون تجارت دولت فدرال (Federal Trade Commission) از مایکروسافت اعلام شد و شرکت آمریکایی در این دادگاه پیروز شد تا گام بلندی را برای نهایی کردن قرارداد خرید بردارد. با این احوال هنوز شاهد درز کردن اطلاعات بیشتر از مدارک و رویدادهای این دادگاه هستیم. به عنوان مثال در مدرکی که اخیرا منتشر شده مایکروسافت صراحتا به قرارداد میان خود و نینتندو اشاره می‌کند و می‌گوید نسبت به عرضه بازی های کال آو دیوتی روی کنسول جدید نینتندو متعهد است و حداقل تا ده سال آینده نسخه‌های جدید این مجموعه محبوب روی کنسول سوییچ و کنسول‌های پس از آن منتشر می‌شوند. تحلیلگر مایکروسافت پیشبینی می‌کند که نسل بعدی کنسول‌های نینتندو سال ۲۰۲۴ روانه بازار شد که کاملا با ادعای اینسایدرها و سایر تحلیلگران مطابقت دارد.

مایکروسافت جهت جلوگیری از بیشتر به تعویق افتادن روند ثبت قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد، در تلاش تا با اعمال تغییراتی در مفاد قرارداد رضایت CMA را نیز سریع‌تر جلب کند. CMA اظهار نظر درباره متن جدید را به دو هفته آینده موکول کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *