اخبار بازی

بازی Final Fantasy 16 پچ روز عرضه دریافت می‌کند

علی‌رغم اعلام کمپانی اسکوئر انیکس در خصوص پچ روز عرضه، بازی Final Fantasy 16 یک پچ برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات مختلف خواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

تنها کم‌تر از یک هفته تا انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی Final Fantasy 16 باقی مانده است و البته در این مدت، اتفاقات مختلفی در مسیر بازاریابی بازی رخ داده است.

تقریبا یک ماه پیش بود که کارگردان بازی یعنی Hiroshi Takai در مصاحه با وب‌سایت گیم اینفورمر اظهار داشته بود که بازی نیازی به پچ روز عرضه نخواهد داشت و تنها بعد از انتشار تلاش خواهد شد تا با استفاده از بازخوردهای بازیکنان عملکرد بازی بهتر شود، هرچند وی از واژه‌ی «در حال حاضر» استفاده کرده بود و قطعیت کاملی در صحبت وی وجود نداشت اما انتشار یک پچ برای روز عرضه‌‌ی بازی علی‌رغم اظهار نظر رسمی کارگردان، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

البته این موضوع چندان نگران کننده نیست، چرا که Naoki Yoshida تهیه‌کننده عنوان مذکور اعلام کرد که نیاز مبرمی به استفاده از این پچ وجود ندارد اما استفاده از آن می‌تواند نرخ فریم بازی را به خصوص در محیط‌های شلوغ شهری بهبود ببخشد و چند نقص بسیار نادر که موجب از بین رفتن امکان پیشروی در بازی را از بین ببرد را بهبود ببخشید.

بازی Final Fantasy 16 پچ روز عرضه دریافت می‌کند

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ منتظر خواهد شد و به مدت ۶ ماه در انحصار این کنسول خواهد بود، در حال حاضر دموی عنوان مذکور در فروشگاه پلی استیشن در دسترس است که شامل چند ساعت ابتدایی بازی می‌شود و در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کام بازی، می‌توانید سیوها و پیشرفت‌های خود را به بازی اصلی منتقل کنید. همچنین توسعه‌دهنده‌ی بازی اظهار داشته است که پس از عرضه‌ی بازی برای پلی استیشن ۵، پورت PC بازی با دقت بالا صورت خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *