اخبار بازی

دیسکورد به بازیکن‌های برای بازی و استریم بازی‌های خاص پاداش می‌دهد

دیسکورد به‌زودی نوع جدیدی از تبلیغات به نام مأموریت‌های اسپانسر‌دار راه‌اندازی می‌کند. در این برنامه، کاربران برای بازی و استریم بازی‌های خاص، جایزه دریافت می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد دیسکورد قصد دارد این هفته نوعی از تبلیغات را به نام «مأموریت‌های اسپانسر‌دار» (Sponsored Quests) راه‌اندازی کند. طبق گزارش رسانه وال استریت ژورنال، این برنامه چت صوتی و متنی که روی گیمرها تمرکز دارد، تبلیغات پرداختی را در گوشه پایین سمت چپ رابط کاربری خود نمایش خواهد داد.

به‌عنوان بخشی از برنامه مأموریت‌های اسپانسر‌دار، کاربران دیسکورد برای بازی و استریم بازی‌های خاصی روی این پلتفرم تشویق خواهند شد و در این فرایند، جوایز درون بازی به‌دست خواهند آورد. این برنامه برای اولین‌بار سال گذشته در جریان رویدادی با تم جنگ ستارگان در تاریخ چهار ماه می (روز Star Wars) روی بازی Fortnite مورد آزمایش قرار گرفت.

پیتر سلیس، معاون ارشد بخش محصول دیسکورد اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند با مراجعه به تنظیمات دیسکورد، تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را غیرفعال کنند. بااین‌حال این تبلیغات همچنان در برخی بخش‌های خاص برنامه قابل مشاهده خواهند بود.

بااین‌حال سواله کارلسون، مدیر ارشد ارتباطات محصول دیسکورد می‌گوید: «کاربران ممکن است همچنان با مأموریت‌ها مواجه شوند، به‌خصوص زمانی‌که به فهرست هدایای خود دسترسی یا در نقاط ورود مرتبط مانند فعالیت‌های دوستانشان در برنامه پیدا می‌کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند تبلیغات درون برنامه‌ای را برای یک مأموریت یا بازی خاص که به آن علاقه‌ای ندارند، مخفی کنند.»

برنامه جدید مأموریت‌های اسپانسر‌دار که اساسا یک کمپین تبلیغاتی با تمرکز بر افزایش تعامل است، به‌طور قابل توجهی با مخالفت تاریخی دیسکورد با تبلیغات در تضاد است. مگنا دهر، مدیر اجرایی سابق اینستاگرام به وال استریت ژورنال گفته است که دیسکورد با این برنامه جدید که بر تبلیغات تمرکز دارد، ممکن است کاربران خود را از دست بدهد.

دهر در این رابطه گفته است: «[دیسکورد] به‌طور مشهوری خود را به‌عنوان یک پلتفرم بدون تبلیغ معرفی کرده است، بنابراین این تغییر رویه می‌تواند بر اعتماد کاربران تأثیر بگذارد و آن‌ها را به‌دنبال پلتفرم‌های جایگزین سوق دهد.»

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *