اخبار بازی

اسکوئر انیکس از طرفداران برای ساخت بازی جدید فاینال فانتزی نظرسنجی می‌کند

 

شرکت اسکوئر انیکس با انتشار پرسشنامه‌ای در وبسایت رسمی خود، از طرفداران درخواست کرد نظرات و بازخوردهای خود را برای نحوه ساخت بازی جدید فاینال فانتزی ارائه دهند. این نظرسنجی فعلا مختص کاربران ژاپنی است و مشخص برای کاربران غربی نیز منتشر شود یا خیر. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

 

طی تمام سال‌هایی که از عرضه نسخه‌های مختلف مجموعه فاینال فانتزی می‌گذرد، بارها و بارها شاهد عرضه بسته‌های گسترش دهنده برای نسخه‌های فرنچایز بوده‌ایم و بعضا حتی جمع بندی رویدادهای یک نسخه به نسخه بعدی موکول شده است. سازندگان بازی فاینال فانتزی ۱۶ از همان ابتدا در تلاش بودند برای این بازی یک داستان یکپارچه، منسجم با پایان بندی مشخص نگارش کنند. البته این بدان معنا نیست که امکان ساخت بسته‌ الحاقی برای بازی وجود ندارد. تهیه کننده بازی، آقای نااوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) پیش از عرضه بازی گفته بود، چنانچه بازخوردها نسبت به آن مثبت باشد، شرکت اسکوئر انیکس احتمال دارد به ساخت یک DLC چراغ سبز نشان دهد. نه تنها محتوای جدید برای این بازی، بلکه نسخه‌های آینده مجموعه جز گزینه‌های آینده ناشر است.

شرکت اسکوئر انیکس با انتشار پرسشنامه‌ای در وبسایت رسمی خود، از طرفداران درخواست کرد نظرات و بازخوردهای خود را برای نحوه ساخت بازی جدید فاینال فانتزی ارائه دهند. این نظرسنجی فعلا مختص کاربران ژاپنی است و برای شرکت در آن باید Square Enix ID داشت. پرسشنامه تا تاریخ پانزده مرداد ماه (ششم آگوست) در دسترس است و می‌توان در آن شرکت کرد. ناشر هنوز اعلام نکرده این پرسشنامه را برای سایر کاربران نیز منتشر می‌کند یا خیر. لازم به ذکر است که این پرسشنامه یک تایید رسمی مبنی بر ساخت نسخه جدید نیست و شاید ناشر در حال جمع آوری اطلاعات برای آینده باشد.

بازی فاینال فانتزی ۱۶ هم اکنون به صورت انحصاری روی پلتفرم پلی استیشن ۵ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *