اخبار بازی

شعبه‌ جدید استودیوی IO Interactive در انگلستان فعالیت خواهد کرد

با اعلام استودیو IO Interactive، شعبه‌ی جدیدی از این استودیو در شهر برایتون انگستان تاسیس شده است که فعلا وظیفه‌ی کار روی پروژه‌ی ۰۰۷ را بر عهده خواهد داشت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیوی محبوب و قدیمی IO Interactive، سال‌هاست به توسعه‌ی عناوین شوتر می‌پردازد و خاطرات بی‌شماری را برای طرفداران خود رقم زده است. از توسعه‌ی پنج‌گانه‌ی هیتمن که آخرین بازی آن با نام Hitman: Absolution در سال ۲۰۱۲ عرضه شد تا ساخت دوگانه‌ی جذاب و البته خاص Kane & Lynch که در سال ۲۰۱۰، شاهد عرضه‌ی آخرین بازی از آن بودیم و در نهایت ساخت یک تریلوژی تکامل یافته و پخته از سری Hitman که اوج این سری جاسوسی را در بازی‌های ویدیویی رقم زد، تنها بخشی از کارنامه‌ی این تیم باسابقه و خلاق است. اما اکنون باید زمان را به جلو ببریم و آماده‌ی روبرو شدن با عناوین جدیدی باشیم.

شعبه‌ جدید استودیوی IO Interactive در انگلستان فعالیت خواهد کرد
Kane & Lynch 2: Dog Days

با اعلام استودیو IO Interactive، شعبه‌ی جدیدی از این استودیو در شهر برایتون انگلستان تاسیس شده است که اولویت آن، کار روی بازی جدید جیمز باند با نام Project 007 است. Hakan Abrak، مدیرعامل استودیوی مرکزی اظهار داشته است که بسیار برای حضور این شعبه‌ی در چرخه‌ی توسعه‌ی عناوین خود، هیجان‌زده است و همچنان توسعه‌ی بخش نیروی کار و استفاده از استعدادهای موجود برای تقویت تیم، از برنامه‌های آنان به شمار می‌رود.

شعبه‌ی برایتون، پنجمین دفتر این استودیوی دانمارکی است که در کنار دیگر شعبه‌های آن در شهر‌های مالمو کشور سوئد، بارسلونا کشور اسپانیا، استانبول کشور ترکیه و البته کپنهاگن کشور دانمارک فعالیت خواهد داشت. در حال حاضر، ساخت بازی جدید جیمز باند با نام رمز Project 007، توسعه‌ی عنوان نقش‌آفرینی آنلاین و فانتزی با نام رمز Project Fantasy از پروژه‌های اعلام شده در حال توسعه هستند که البته جزییات مهمی از هیچ‌کدام فاش نشده است؛ تنها می‌دانیم که بازی جیمز باند، روی روایت یک داستان اوریجینال تمرکز دارد و تا سال ۲۰۲۵، خبری از عرضه‌ی آن نخواهد بود.

شعبه‌ جدید استودیوی IO Interactive در انگلستان فعالیت خواهد کرد
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *