اخبار بازی

ساخت Marvel’s Wolverine به‌زودی وارد مراحل اصلی می‌شود –

بازی Marvel’s Wolverine به‌زودی وارد بخش کلیدی فرآیند توسعه می‌شود که می‌تواند به عرضه احتمالی آن در سال 2024 یا حتی 2023 اشاره کند.

شکی نیست که اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در چند سال اخیر بسیار مشغول و موفق بوده است. از زمانی که آن‌ها به استودیوهای پلی استیشن پیوستند، پرکارتر شدند، اما به نظر نمی‌رسد که این پرکاری، حتی اندکی بر کیفیت آثار آن‌ها تاثیری داشته باشد. در طول آخرین نسل کنسول‌ها، آن‌ها بازیکنان پلی استیشن 4 را با یک اقتباس باورنکردنی از Spider-Man شگفت‌زده کرده و با Spider-Man Miles Morales و همچنین یک محصول جدید از سری Ratchet را برای پلی استیشن 5 معرفی کردند.

هر دو بازی به موفقیت بزرگی برای استودیو تبدیل شدند و طرفداران را در مورد پروژه‌های آینده اینسامنیاک هیجان‌زده کردند. اکنون همه ما می‌دانیم که این تیم با استعداد در حال کار روی نسخه بعدی Marvel’s Spider-Man است، اما پروژه دیگری نیز وجود دارد که به طور همزمان و با سرعت کمتری در حال تولید است! تنها چند ساعت قبل، مایک یوش (Mike Yosh)، انیماتور اصلی Marvel’s Wolverine از اینسامنیاک، تصویری از یک اتاق خالی فیلم برداری در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که اتاق برای همیشه خالی نخواهد ماند.

این به این معنی است که آن‌ها به‌زودی از اتاق موشن کپچر برای پروژه‌ای استفاده خواهند کرد که احتمالا Marvel’s Wolverine است. این قطعا یک خبر بزرگ برای طرفداران پلی استیشن 5 و اینسامنیاک است، زیرا آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستند که ببینند چگونه این استودیوی پر استعداد قرار است دنیایی را شکل دهد که تا به حال در مقیاس بزرگ به تصویر کشیده نشده است. Marvel’s Wolverine اکنون که در دستان درستی است و می‌تواند به یک IP بسیار موفق برای سونی تبدیل شود.

به غیر از آن، شروع فرآیند موشن کپچر در نیمه اول سال 2022، می‌تواند نشانه خوبی برای عرضه بازی در سال 2024 یا حتی در سال 2023 باشد. بازی Marvel’s Wolverine فقط برای پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *