اخبار بازی

تست آلفای بازی ARC Raiders به‌ زودی آغاز می‌شود

با اعلام توسعه‌ دهندگان بازی تیراندازی استخراجی ARC Raider، از اواخر ماه جاری میلادی تست محدود آلفای بازی آغاز می‌شود و بازیکنان می‌توانند با ثبت‌نام به تجربه‌ی تست آلفای بازی ARC Raiders بپردازند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Embark که از توسعه دهندگان سابق بازی‌های Battlefield و Star Wars: Battlefront تشکیل شده است، مدت‌هاست که روی یک بازی تیراندازی PvPvE کار می‌کنند که ARC Raiders نام دارد. در ابتدا قرار بود که این عنوان تیراندازی Co-op باشد که سال گذشته عرضه می‌شد و در طی آن، بازیکنان برای نابودی دشمنان مهاجم و ماشینی خود با یکدیگر همکاری کنند، اما در ادامه، تیم توسعه دهنده تصمیم گرفت تا ژانر بازی را از PvP co-op به PvPvE survival extraction تغییر دهد و همین موضوع و البته درگیری تیم توسعه دهنده با توسعه‌ی دیگر بازی تیراندازی F2P و تیمی خود با نام The Finals، سبب تاخیر در تاریخ انتشار بازی شد. تغییر ژانر بازی برای تکامل و جذابیت هرچه بیشتر گیم‌پلی بازی در نظر گرفته شده است .

تست آلفای بازی ARC Raiders به‌ زودی آغاز می‌شود

اکنون با اعلام استودیوی سازنده و Aleksander Grøndal تهیه‌کننده‌ی بازی، بازیکنان می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی بازی در فروشگاه Steam، برای حضور در تست آلفای بازی ARC Raiders ثبت‌نام کنند و به تجربه‌ی آن بپردازند.

بازی ARC Raiders، یک عنوان تیراندازی استخراجی است که در طی آن، بازیکنان باید برای شکست دشمنان ماشینی خود و همچنین رقابت و درگیری با تیم‌های حریف وارد عمل شوند. ظاهرا دنیا و زندگی انسان‌ها به خاطر حضور این نوع از دشمنان، ناامن شده است و مردم به دنبال منابع و زنده ماندن هستند که بخش مهمی از این هدف با نبرد علیه دشمننان محقق می‌شود. بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما عرضه‌ی آن برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی در برنامه‌ی استودیو Embark قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *