اخبار بازی

بازی Return to Monkey Island برای اندروید و ios عرضه می‌شود

استودیو Terrible Toybox اعلام کرد در تاریخ پنجم مرداد ماه بازی Return to Monkey Island برای اندروید و ios عرضه می‌شود تا مخاطبان این دو پلتفرم‌ نیز امکان تجربه یکی از برترین بازی‌های ماجراجویی اشاره-کلیک دهه اخیر را پیدا کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان زیادی از دورانی که بسیاری تصور می‌کردن فرنچایز Monkey Island یک IP مرده و فراموش شده است، نمی‌گذرد. این مجموعه که در دوران سیستم‌ عامل‌های قدیمی و زمانی که بازی‌های اشاره-کلیک بر واران گیم‌های ویدویی تسلط داشتند، یکی از محبوب‌ترین عناوین میان مخاطبان بود و طرفداران زیادی ماجراجوی‌های گای براش و همراهانش را به علاقه دنبال می‌کردند. پس از اینکه این فرنچایز برای مدت زمان زیادی طولانی در سکوت خبری فرو رفت، خالقان آن که زمانی در استودیو لوکاس فیلم روی نسخه‌های مختلف کار می‌کردند، این بار در قالب تیمی از استودیو Terrible Toybox از بازی Return to Monkey Island، یک نسخه جدید از مجموعه رونمایی کرد. این عنوان در ابتدا برای نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد و پس از مدتی به PS5 و Xbox Series X/S نیز آمد.

حال ظاهرا نوبت به مخاطبان سایر پلتفرم‌ها رسیده است. کمپانی Devolver Digital ناشر بازی با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازی Return to Monkey Island برای اندروید و ios عرضه می‌شود. تاریخ انتشار نسخه موبایلی بازی پنجم مرداد ماه (۲۷ام جولای) خواهد بود. مخاطبان می‌توانند بازی را در اپ استور و پلی استور تهیه کنند.

آمار مشخصی از میزان فروش بازی Return to Monkey Island در دسترس نیست و فعلا ناشر از اعلام آمار و ارقام خودداری می‌کند. مدتی پیش سخنگوی استودیو Terrible Toybox اعلام کرد این بازی سریع‌ترین فروش را در میان تمامی نسخه‌های مجموعه داشته است. این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *