اخبار بازی

یوبی سافت فعلا قصد ساخت DLC برای بازی Assassin’s Creed Mirage ندارد

به گفته آقای استفان بودن (Stephane Boudon)، کارگردان بازی یوبی سافت فعلا برنامه‌ای برای ساخت DLC برای بازی Assassin’s Creed Mirage ندارد و همچنین در این عنوان بر خلاف چند نسخه اخیر مجموعه، خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که کمپانی یوبی سافت اعلام کرد قصد دارد با بازی Assassin’s Creed Mirage این مجموعه را به ریشه‌های خود بازگرداند، بسیاری از طرفداران که دلتنگ المان‌های قدیمی‌تر نظیر تمرکز روی پارکور و مخفی کاری بودند، بسیار از این خبر خرسند شدند. سازندگان با این بازی دست به ریسک بزرگی زدند، بویژه اینکه پس از سه نسخه Odyssey ،Origins و Valhalla ارکان جدید گیم‌پلی و جهان مچموعه برای مخاطبان جا افتاده بود و میان آن‌ها مورد قبول بود. در هر حال رفته رفته به زمان انتشار Mirage نزدیک می‌شویم و اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. به عنوان مثال به نظر می‌رسد سازندگان قصد دارند مفهوم بازگشت به ریشه‌ها را علاوه بر بخش گیم‌پلی، در سایر بخش‌های بازی نیز برای مخاطبان تداعی کنند.

اخیرا آقای استفان بودن (Stephane Boudon)، کارگردان بازی در ردیت یک جلسه پرسش و پاسخ با مخاطبان برگزار کرده است. ایشان در جریان پستی که در پاسخ به پرسش‌های متداول منتشر کرد، به صراحت اعلام کرد که یوبی سافت فعلا قصد ساخت DLC برای بازی Assassin’s Creed Mirage ندارد و بر خلاف سه نسخه قبلی پشتیبانی طولانی مدت از بازی و عرضه محتوا بیشتر پس از انتشار، جزو برنامه‌های تیم سازنده نیست. از دیگر تفاوت‌های این نسخه با سه نسخه قبلی می‌توان به عدم وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد که بعید به نظر می‌رسد چندان کسی با حذف آن‌ها مخالف باشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage بیستم مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *