اخبار بازی

آخرین آپدیت Sifu شهریور ماه برای کنسول‌های نسل نهم و PC منتشر می‌شود

استودیو فرانسوی Sloclap با انتشار یک تریلر، از تاریخ انتشار آخرین آپدیت Sifu برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد. این آپدیت شانزدهم شهریور ماه در دسترس قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی سیفو یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های سال ۲۰۲۲ بود، استودیو فرانسوی Sloclap نام خود را با این بازی در میان طرفداران مطرح کرد. ارائه یک سیستم مبارزه چالش برانگیز و در عین حال جدید، تجربه‌ای متفاوت را برای طرفداران رقم زد و این بازی توانست در میان نام‌های بزرگی مانند الدن رینگ و گاد آو وار رگناروک، جایگاه خاص خود را پیدا کند و فروش خوبی را نیز تجربه کند. در حقیقت باید گفت مطابق آمار اعلام شده از سوی ناشر، میزان فروش بازی سیفو فراتر حد تصورات بسیاری از تحلیلگران از جمله سازندگان است. یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این بازی در کنار گیم‌پلی جذاب بازی و فضا سازی‌های آن، پشتیبانی دائمی سازندگان از بازی بوده است. از زمان انتشار شاهد عرضه آپدیت‌های مختلفی برای بازی بوده‌ایم که در کنار اضافه کردن حالت‌های جدیدتر به بازی، گزینه‌های بیشتر را برای طیف مختلفی از مخاطبان با علایق مختلف ایجاد می‌کردند.

آخرین آپدیت Sifu قرار است حسن ختامی بر این پشتیبانی طولانی مدت و ارزشمند باشد. در این آپدیت قرار نیست حالت جدیدی به بازی اضافه شود و صرفا مودهای مختلف، محتوای جدید دریافت می‌کنند. به عنوان مثال لوکیشن و دشمنان جدیدی قرار است به بخش Arena اضافه شود، ۷۵ چالش جدید، مودیفایرهای مختلف و کدهای تقلب سرگرم کننده به بازی اضافه شود. تاریخ انتشار این آپدیت شانزدهم شهریور ماه (هفتم سپتامبر) است و در این تاریخ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ مدتی دیرتر این آپدیت را دریافت می‌کند.

بازی سیفو هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *