اخبار بازی

شایعه: ریمیک بازی Final Fantasy 10 در دست ساخت است

بر اساس ادعای یکی از اینسایدرهای معتبر و شناخته شده ریمیک بازی Final Fantasy 10 در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۶ و به مناسبت بیست و پنجم سالگرد عرضه نسخه اصلی، روانه بازار می‌شود. وی پیشتر خبر ساخت Persona 3 Reload را داده بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها هایپ و تبلیغات گسترده، رویداد Summer Game Fest 2023 برگزار شد و با نمایش گیم‌پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth کار خود را به پایان رساند. این بازی بزرگ و پرخرج قرار است در قالب دو دیسک و برای پلی استیشن ۵ اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود. پیش از آن قرار است بازی فاینال فانتزی ۱۶ نیز اول تیر ماه روانه بازار شود. البته به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس کار روی نسخه جدید مجموعه را از هم اکنون آغاز کرده است. یکی از اینسایدرهای شناخته شده در توئیتر به نام «Im A Hero Too» که به درستی ساخته شدن بازی‌های Persona 3 Reload و Persona 5 tactics را پیشبینی کرده بود، خبر از ریمیک شدن یکی دیگر از نسخه‌های کلاسیک فرنچایز فاینال فانتزی می‌دهد.

وی در ابتدا یکی از ساب ردیت‌های هواداری از اعضا پرسیده بود، سالگرد ۲۵ سالگی عرضه بازی فاینال فانتزی ۱۰ چه زمانی است و پس از اینکه پاسخ داده شد سال ۲۰۲۶، وی مدعی شده در آن روز ریمیک بازی Final Fantasy 10 عرضه می‌شود. در ادامه تاکید کرده که به هیچ پرسش بیشتری پاسخ نمی‌دهد اما، او و برخی دیگر از اینسایدرهایی که با وی در ارتباط هستند، از ساخته شدن این ریمیک و زمان عرضه آن قطعیت دارند. در حال حاضر این خبر جنبه یک شایعه را بیشتر ندارد. با توجه به اینکه شایعات زیادی پیرامون ساخته شدن ریمیک فاینال فانتزی ۹ نیز وجود دارد اما، با فرض صحت داشتن خبر هنوز مشخص نیست که این ریمیک یک بازی پرخرج AAA در سطح ریمیک فاینال فانتزی ۷ است یا مانند بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion صرفا جلوه‌های بصری آن ارتقا یافته و همان گیم‌پلی و داستان را در خود جای داده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *