اخبار بازی

تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه گیمزکام 2023 منتشر می‌شود

در ادامه روند معرفی بازی‌هایی که قرار است در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ نمایش داشته باشند، آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده گیمزکام خبر از انتشار تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه مراسم داد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

خرداد ماه سال جاری بازه زمانی مهیج و بزرگی برای صنعت بازی‌های ویدیویی بود. در ابتدا سونی شوکیس پلی استیشن را برگزار کرد و در ادامه رویدادهای متنوعی دیگر همچون سامر گیم فست ۲۰۲۳، نینتندو دایرکت، مایکروسافت شوکیس و چندین رویداد مجازی و حضوری دیگر برگزار شد که همگی با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه بودند و باید گفت تقریبا لغو شدن رویداد E3 2023 از این حیث لطمه‌ای به هیجان مخاطبان نزد. فارغ از این رویداد، مراسم گیمزکام نیز همیشه جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران داشته و معمولا ناشران و بازیسازان بزرگی در آن حضور پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد مراسم امسال نیز از این قاعده مسثنا نیست و از همان شب افتتاحیه شاهد نمایش‌های متنوع و رنگارنگ خواهیم بود.

آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده گیمزکام تا کنون در توئیت‌های خود حضور عناوینی همچون Black Myth: Wukong، آلن ویک ۲ و Assassins’ Creed: Mirage را برای شب افتتاحیه رویداد امسال تایید کرده است. به نظر می‌رسد محصول جدید استودیو NetherRealm یکی دیگر از بازی‌های حاضر در شب افتتاحیه است. کیلی با انتشار یک توئیت اعلام کرد که تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. تا کنون بازی مورتال کامبت ۱ از حیث تریلر بسیار پرکار بوده و از نمایش‌ گیم‌پلی تا معرفی شخصیت‌های جدید گرفته، انواع نمایش‌های را از این بازی شاهد بوده‌ایم. باید دید تریلر شب افتتاحیه به چه بخش‌های بخش‌هایی خواهد پرداخت.

بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *