اخبار بازی

اسپنسر: ساختن بهترین تجربه ممکن از Starfield هدف اصلی ماست

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس برند ایکس باکس می‌گوید ساختن بهترین تجربه ممکن از Starfield هدف اصلی آن‌ها و بتسدا است. ایشان در مصاحبه اخیر خود در صدد اصلاح کردن گفته‌های قبلی خود درباره این بازی برآمد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

نظرات جمعی و فراگیر در صنعت بازی‌های ویدیویی معمولا به راحت تغییر می‌کنند. به عنوان مثال سایبرپانک ۲۰۷۷ که در تمام سال ۲۰۲۱ به عنوان یک فاجعه از آن یاد می‌شد، اکنون جزو بازی‌های بزرگ و محبوب است و طرفداران زیادی منتظر عرضه بسته الحاقی Phantom Liberty هستند. درباره مایکروسافت و برند ایکس باکس نیز قضیه اینگونه است. در ابتدای سال هجمه‌های زیادی به این برند از سوی هواداران وارد می‌شد که علت اصلی آن عملکرد ضعیف ردفال و عدم نمایش‌های خیره کننده از بازی‌های بزرگ انحصاری بود. پس از رویداد ایکس باکس شوکیس شرایط تغییر کرد و به لطف عناوینی مانند استارفیلد، مایکروسافت در یک موقعیت سرشار از محبوبیت و امیدواری قرار دارد.

در زمان انتشار بازی Redfall، رئیس سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت، آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) نظر نسبتا مشابه‌ای درباره عملکرد خود و تیمش داشت. ایشان به صراحت اعلام کرد که امید ندارد که استارفیلد به قدری موفق شود که بازار رقابتی کنسولی به نفع مایکروسافت سنگین شود و مردم به اصطلاح به سراغ فروش PS5های خود بروند. آقای اسپنسر اخیرا با رسانه گاردین مصاحبه‌ای داشته و سعی کرد گفته‌های قبلی خود را اصلاح کند. ایشان گفت که درباره نظرات قبلی خود چندان راضی نیست و دوست دارد به طرفداران این اطمینان را دهد که ارائه بهترین تجربه ممکن از Starfield هدف اصلی آن‌ها است. البته معیار سنجش کیفیت یک اثر از دیدگاه آقای اسپنسر نمرات آن نیست.

بازی استارفیلد پانزدهم شهریور (ششم سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی از روز اول عرضه به سرویس گیم پس می‌آید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *