اخبار بازی

شایعه: بازی فایتینگ Persona در دست ساخت است

به گفته یکی از اینسایدرهای شناخته شده استودیو Atlus از سال ۲۰۱۵ مشغول ساخت بازی فایتینگ Persona است. «Im A Hero Too» می‌گوید این بازی بارها و بارها دچار تغییرات اساسی شده و اکنون هیچ شباهتی به نسخه اولیه ندارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مان بود که مجموعه پرسونا و به طور کلی بسیاری از بازی‌های ژانر JRPG تنها در منطقه آسیای شرقی طرفداران خاص خود را داشتند و سایر مخاطبان از تجربه آ‌ن‌ها محروم بودند. اکنون چندین سالی است که از آن دوران عبور کرده‌ایم و پرسونا در نقطه اوج خود از حیث جامعه هواداران قرار دارد. طبیعی است که این مسئله باعث نشر شایعات و اخبار بی‌شماری درباره این مجموعه می‌شود. ماه پیش و پس از مدت‌ها شایعه از بازی Persona 5 Tactica رونمایی شد که قرار است پاییز امسال روانه بازار شود. ریمیک بازی پرسونا سه نیز که بازی Persona 3 Reload نام دارد، اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. مطابق شایعات بازی پرسونا ۶ نیز مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و احتمالا اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود. با تمامی پروژه‌هایی که استودیو Atlus در دست ساخت دارد، اینسایدرها خبر از ساخته شدن پروژه‌های بیشتر می‌دهند.

به گفته یکی از کاربران توئیتر به نام MbKKssTBhz5@ که بیشتر میان طرفداران پرسونا به نام «Im A Hero Too» شناخته می‌شودف اخیرا ادعا کرده بازی فایتینگ Persona در دست ساخت است. او می‌گوید این بازی از سال ۲۰۱۵ در دست ساخت است و بارها دچار تغییرات شده و اکنون شباهتی به نسخه اولیه خود ندارد. ظاهرا این بازی یک اسپین آف از بازی پرسونا ۵ است و شباهت بسیاری به بازی Persona 4 Arena دارد. شخصیت‌های محبوب از بازی پرسونا ۴ و پرسونا ۵ در این بازی قابل انتخاب هستند.

عنوان Persona 5 Tactica قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال جاری یا به عبارتی ۲۶ آبان ۱۴۰۲ برای پلتفرم های پلی استیشن ۵، پلی استیش ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *