اخبار بازی

ریمستر بازی Red Dead Redemption برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بر اساس اطلاعات بدست آمده از وبسایت راک استار، به نظر می‌رسد ریمستر بازی Red Dead Redemption برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. هنوز ناشر به صورت رسمی این ریمستر را معرفی نکرده و پلتفرم‌های مقصد آن مشخص نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در بحبوحه افشای اطلاعات گیم‌پلی بازی GTA VI و شکایت شرکت راک استار از لیکر این ویدیو، به ناگاه و به صورت کاملا غیر منتظره، شایعاتی درباره ساخته شدن ریمستر نسخه اول مجموعه Red Dead Redemption در فضای مجازی منتشر شد. ظاهرا راک استار قصد دارد طی ماه جاری از این ریمستر رونمایی کند و علاوه بر انتشار بازی روی پلی استیشن و ایکس باکس، بازی را به مخاطبان بیشتری عرضه کند. نسخه دوم مجموعه بر خلاف نسخه اول روی PC منتشر شد و علی رغم تمامی مشکلاتی که در بخش فنی داشت، عملکرد تجاری بسیار خوبی داشت و با استقبال طرفداران همراه بود. اخیرا لوگوی جدید بازی Red Dead Redemption در وبسایت راک استار بارگذاری شده است و طرفداران با بررسی آن و اطلاعات مربوط به آن، به جنبه‌های جدیدی از این ریمستر پی برده‌اند.

اولین نفری که خبر بارگذاری این لوگوی جدید را منتشر کرد، اینسایدر مشهور، Tez2 بود. وی اکنون در توئیت جدید خود مدعی شده که در وبسایت راک استار پس از بارگذاری لوگوی جدید، در پلتفرم‌های مقصد بازی Red Dead Redemption، کنسول نینتندو سوییچ نیز اضافه شده است. مشخصا این مسئله به عرضه ریمستر بازی Red Dead Redemption برای نینتندو سوییچ اشاره دارد. البته شاید راک استار قصد داشت باشد نسخه اصلی را راهی کنسول هیبریدی شرکت نینتندو بکند.

اینکه این ریمستر واقعی است و میزان تغییرات و ارتقاهای آن در مقایسه با نسخه اصلی چقدر است، موضوعاتی است که فعلا مشخص نشده است. بر اساس شایعات این ریمستر در مرداد رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود در رویداد گیمزکام اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *