اخبار بازی

شایعه: ریمستر بازی Metroid Prime 2 در دست ساخت است

به گفته ژورنالیست و اینسایدر مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) ریمستر بازی Metroid Prime 2 در دست ساخت است و دارندگان کنسول سوییچ می‌توانند برای تجربه آن در آینده‌ای نسبتا نزدیک برنامه ریزی کنند. وی همچنین خبر ساخت یک بازی جدید از مجموعه زلدا می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شاید تصور آن کمی دشوار باشد اما، از عرضه کنسول نینتندو سوییچ بیش از هفت سال می‌گذرد. در تمام این مدت نینتندو با این کنسول هیبریدی ثابت کرد که از اشتباهات گذشته درس گرفته و قصد دارد یک تجربه تمام عیار را به مخاطبان خود هدیه دهد و باید گفت آمار و ارقام نشان می‌دهد که شرایط نیز دقیقا اینگونه است. طرفداران سوییچ با بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom سال ۲۰۲۳ را آغاز کردند و به لطف همین عنوان، می‌توانند تا مدت‌ها سرگرم باشند. البته تا پایان سال چندین انحصاری بزرگ دیگر برای آن‌ها منتشر می‌شود که از جمله می‌توان به Super Mario Bros. Wonder ،Pikmin 4 و Super Mario RPG Remake اشاره کرد. به نظر می‌رسد در کنار این بازی‌ها چندین عنوان دیگر نیز وجود دارد که هنوز به صورت رسمی از آن‌ها رونمایی نشده است.

ژورنالیست و اینسایدر مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) در جریان آخرین قسمت پادکست خود به نام Nintendogs اعلام کرد ریمستر بازی Metroid Prime 2 در دست ساخت. تقریبا از ابتدای عرضه کنسول سوییچ شایعات زیادی درباره عرضه ریمستر سه‌گانه Metroid Prime در فضای مجازی شنیده می‌شد. بالاخره سال گذشته ریمستر نسخه اول منتشر شد. بلافاصله پس از این اتفاق، آقای گراب ادعا کرد که ریمستر دو نسخه دیگر نیز به بازار خواهند آمد. ایشان می‌گوید ریمستر نسخه دوم در آینده‌ای نسبتا نزدیک منتشر می‌شود. در کنار این بازی، گراب خبر از عرضه یک محتوای جدید برای مجموعه زلدا داد. البته وی تاکید کرد که این محتوا DLC بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیست.

طرفداران نینتندو به خوبی می‌دانند که این شرکت چندان مطابق شایعات عمل نمی‌کند و معمولا همه را غافلگیر می‌کند، بنابراین نباید برای این گفته‌ها بیش از حد اعتبار قائل شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *