اخبار بازی

نویسنده‌ی فیلم Ghost of Tsushima مشخص شد

پلی استیشن پروداکشنز و شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) اخیراً نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم Ghost of Tsushima را معرفی کردند.

به گزارش نشریه‌ی ددلاین (Deadline) ، فیلم‌نامه‌ی اقتباس سینمایی بازی اکشن ماجراجویی استودیوی ساکرپانچ (Sucker Punch) توسط تاکاشی دوشر (Takashi Doscher) نوشته خواهد شد. وی پیش‌تر نویسندگی فیلم‌نامه‌های Only با بازی فریدا پینتو (Freida Pinto) و لزلی اودوم جونیور (Leslie Odom)، فیلم Still با بازی مادلین بروور (Madeline Brewer) و مستند ESPN A Fighting Chance را برعهده داشته است.

همچنین، فیلم Ghost of Tsushima در مراحل اولیه‌ی ساخت خود قرار دارد و توسط چاد اتاهلسکی (Chad Stahelski) که کارگردانی مجموعه‌ی John Wick را برعهده داشته است ساخته می‌شود. داستان بازی Ghost of Tsushima نیز پیرامون حماسه‌ی یک سامورایی به نام جین ساکای (Jin Sakai) می‌چرخد که در تلاش برای آزادی جزیره‌ی سوشیما از دست مغول‌های مهاجم است. این بازی برگرفته شده از تاریخ ژاپن و سنت‌های سینمای سامورایی است و دست کارگردانان را برای ساخت یک فیلم سینمایی باز می‌کند.

این بازی در ماه جولای سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و در سه روز نخست عرضه‌ی خود موفق به ثبت آمار فروش بیش از 2.4 میلیون نسخه‌ای شد و لقب سریع‌ترین فروش در بین آی‌پی‌های انحصاری پلی استیشن را از آن خود کند. همچنین، نسخه‌ی جدید این بازی با نام Ghost of Tsushima Director’s Cut نیز در ماه آگوست سال 2021 منتشر شد که شامل یک بسته‌ی الحاقی جدید به نام Iki Island و چندین ویژگی انحصاری برای پلی استیشن 5 می‌شود. به ادعای استودیوی ساکرپانچ، این بازی تا ماه ژانویه‌ی سال جاری بیش از هشت میلیون نسخه فروخته است.

پس از فیلم Uncharted، فیلم Ghost of Tsushima دومین پروژه‌ی سینمایی پلی استیشن پروداکشنز (PlayStation Productions) است. این استودیو در سال 2019 توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) برای ساخت اقتباس‌هایی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن با مشارکت سونی پیکچرز راه‌اندازی شد. همچنین، پلی‌استیشن پروداکشنز در کنار پروژه‌های دیگر خود، روی یک سریال تلویزیونی از بازی The Last of Us برای شبکه‌ی خانگی HBO و یک سریال تلویزیونی از بازی Twisted Metal که توسط نویسندگان Deadpool طراحی می‌شود کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *