اخبار بازی

موج دوم بازی های جولای گیم پس مشخص شدند

کمپانی مایکروسافت با انتشار یک پست، از موج دوم بازی های جولای گیم پس رونمایی کرد. تمامی این عناوین از همین لحظه برای مشترکین در دسترس هستند. ۵ بازی نیز قرار است در انتهای ماه میلادی جاری از آرشیو سرویس خارج شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

وارد ده روز پایانی ماه جولای شده‌ایم و کم کم باید خود را برای موج جدیدی از بازی‌هایی که قرار است در نیمه پایانی سال ۲۰۲۳ روانه بازار شوند، آماده کنیم. البته آغاز نیمه دوم ماه میلای جاری یک مفهوم دیگر را نیز تداعی می‌کند. صاحبان سرویس‌های اشتراکی از جدیدترین بازی‌ها و عناوینی که قرار است به آرشیو سرویس‌های آن‌ها اضافه شوند، رونمایی می‌کنند. سونی مدتی پیش با انتشار یک پست از جدیدترین بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرد. عناوینی همچون My Little Pony: A Maretime Bay Adventure ،SnowRunner ،Fast & Furious: Spy Racers Rise of SH1FT3R و It Takes Two در اختیار مشترکین سرویس PS Plus قرار گرفتند و حال نوبت به مایکروسافت رسیده تا مخاطبان خود را از جدیدترین بازی های گیم پس آگاه کند.

ساعاتی پیش مایکروسافت با انتشار یک پست در وبسایت Xbox Wire از موج دوم بازی های جولای گیم پس رونمایی کرد. اولین بازی حاضر در لیست Techtonica است که نسخه دمو آن در اختیار کاربران کنسولی، کلود و PC قرار می‌گیرد. بازی بعدی TOEM است که به همراه بازی «The Cave» که ساخته خالق مجموعه Monkey Island است، روی پلتفرم‌های مشابه در دسترس قرار گرفته‌اند. از دیگر بازی‌هایی که به تازگی به گیم پس اضافه شده‌اند می‌توان به Figment 2: Creed Valley ،Maquette و Wandering Village اشاره کرد از همین لحظه در دسترس هستند. بازی Serious Sam: Siberian Mayhem که به نوعی یک نسخه فرعی و بسته الحاقی مجزای بازی Serious Sam 4 محسوب می‌شود، سه شنبه هفته آینده در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

شما در ادامه می‌توانید لیست عناوینی که قرار است در پایان جولای سرویس گیم پس را ترک کنند، مشاهده کنید:

  • Dreamscaper
  • Expeditions: Rome
  • Marvel’s Avengers
  • The Ascent
  • Two Point Campus
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *