اخبار بازی

نام استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Tony Hawk تغییر پیدا کرد

استودیوی ویکاریوس ویژنز به عنوان توسعه‌دهنده‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی Tony Hawk و Crash Bandicoot Trilogy پس از ادغام با بلیزارد نام خود را تغییر داد.

استودیوی ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions) روز سه شنبه در توییتی نوشت:

ما رسماً با بلیزارد اینترتینمنت ادغام شدیم. تیم توسعه‌ی ما در آلبانی، نیویورک باقی خواهد ماند و به طور کامل به توسعه‌ی بازی‌های بلیزارد اختصاص خواهد یافت.

بدین ترتیب، از امروز استودیویی به نام ویکاریوس ویژنز وجود خارجی ندارد و نام آن به بلیزارد آلبانی (Blizzard Albany) تغییر پیدا کرد. این ادغام پس از تصمیم اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) مبنی بر تبدیل استودیوی ویکاریوس ویژنز به عنوان یکی از تیم‌های پشتیبانی بلیزارد در ژانویه‌ی سال گذشته‌ی میلادی صورت گرفت. در آن زمان چنین مطرح شد که سازنده‌ی عناوین Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و توسعه‌دهنده‌ی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy دیگر به عنوان یک توسعه‌دهنده اصلی بازی نخواهد ساخت.

شرکت اکتیویژن بلیزارد طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz گفت:

در آینده، تیم ویکاریوس ویژنز متشکل از 200 نفر از کارمندان بلیزارد خواهد بود و به طور کامل به بازی‌ها و ایده‌های بلیزارد اختصاص خواهد یافت.

همچنین، در ماه اکتبر گذشته گزارش شد که ویکاریوس ویژنز پس از تکمیل شدن فرآیند ادغام خود با بلیزارد، به صورت مستقل نامی نخواهد داشت و اکنون به نظر می‌رسد که شاهد تکمیل این ادغام هستیم. این استودیوی کهنه‌کار با بیش از 30 سال سابقه تاکنون ده‌ها بازی مختلف از جمله Tony Hawk’s Underground 2 را توسعه داده بود. ویکاریوس ویژنز در سال 2005 توسط اکتیویژن خریداری شد و روی بسیاری از بزرگترین مجموعه‌های این ناشر از جمله Skylanders ،Guitar Hero ،Destiny و Call of Duty کار کرده است.

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 که در سال 2020 عرضه شد، به عنوان جدیدترین و آخرین بازی این استودیو به شمار می‌رود که در کنار دریافت نقدهای بسیار مثبت، از نظر فروش نیز آمار قابل توجه‌ای به ثبت رسانید. همچنین، سه‌گانه Crash Bandicoot N. Sane در سال 2017 نیز با ثبت آمار فروش 10 میلیون نسخه‌ای در دو سال اول به موفقیت بسیار بزرگی دست یافت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *