اخبار بازی

پیش زمینه داستانی شخصیت Rain و Smoke در Mortal Kombat 1 مشخص شد

استودیو NetherRealm با انتشار یک پست در وبسایت رسمی بازی مورتال کامبت ۱ پیش زمینه داستانی شخصیت Rain و Smoke را مشخص کرد. حضور این دو نینجا در بازی که از شخصیت‌های قدیمی مجموعه محسوب می‌شوند، اخیرا تایید شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

رفته رفته به زمان عرضه بازی مورتال کامبت ۱ نزدیک می‌شویم. جدیدترین نسخه این مجموعه فایتینگ کلاسیک که طرفداران بی‌شمار دارد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و استودیو NetherRealm و کمپانی WB Games با دانستن این نکته مشغول بازاریابی و ایجاد هایپ میان طرفداران هستند. بدون شک شخصیت‌های یک بازی فایتینگ اصلی‌ترین رکن آن هستند و مجموعه مورتال کامبت هم شخصیت‌های کاریزماتیک زیادی را در نسخه‌های مختلف داشته است. حال که وقایع نسخه قبل به نحوی رقم خود که Liu kang یک جهان جدید را خلق کرد، بهترین فرصت برای احیای برخی از شخصیت‌های قدیمی‌تر است. در آخرین تریلر بازی حضور رِین و اسموک به عنوان شخصیت‌های اصلی و قابل انتخاب و همچنین سایرکس (Cyrax)، سکتور (Sektor) و فراست (Frost) به عنوان شخصیت‌های بخش Kameo تایید شد.

پست جدید وبسایت رسمی مورتال کامبت ش زمینه داستانی شخصیت Rain و Smoke را بیشتر برای طرفداران مشخص می‌کند. رین یکی از هنرجویان مدرسه جادوگری امپراطوری Outworld است که در زمان یادگیری موفق شده به طور کامل به جادوی آب مسلط شود و از این مایه حیات به عنوان یک سلاح مرگبار علیه دشمنانش استفاده کند و حال قصد دارد قلمرهای جدیدی از جادو را کشف کند و به تاریک‌ترین آن‌ها تسلط پیدا کند. به نظر می‌رسد شخصیت اسموک در این خط داستانی نقشی متفاوت با جهان قبلی دارد. پدر و مادر اسموک زمانی که او کودک بوده به طور ناخواسته وارد قلمرو قبیله «Lin Kiue» می‌شوند و توسط جنگجویان این قبیله به قتل می‌رسند. رهبر وقت قبلیه یعنی پدر ساب زیرو و اسکورپیون که از عمل سربازانش شرمگین است، اسموک را مانند فرزند خود بزرگ می‌کند. وی اکنون یکی از نیروهای در خدمت ساب زیرو است تا به او برای نجات زمین کمک کند.

 بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *