اخبار بازی

Arkham Trilogy برای نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیو Rocksteady با انتشار یک توئیت اعلام کرد بیست و یکم مهر (سیزدهم اکتبر) تاریخ انتشار بازی Batman: Arkham Trilogy برای نینتندو سوییچ خواهد بود. این باندل شامل هر سه نسخه مجموعه بتمن آرکام است و با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از اینکه بسیاری از کمپانی‌ها و ناشران بزرگ به صورت رسمی از شرکت در رویداد E3 2023 انصراف دادند، نینتندو به صراحت حمایت خود را از این رویداد و برگزار کنندگان آن اعلام کرد و وعده داد حضور پررنگی در آن داشته باشد. البته پس از مدتی ناشر ژاپنی هم اعلام کرد قصد شرکت در E3 2023 را ندارد. همین موضوع سبب شد بسیاری گمان کنند که نینتندو هم قصد دارد مانند سایر صاحبان پلتفرم‌ها، رویداد انحصاری خود را برگزار کند و از بازی‌های جدید فرست پارتی و ترد پارتی برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کند. در جریان رویداد نینتندو دایرکت که در ماه تیر برگزار شد، استودیو راکستدی و شرکت نینتندو از بازی Batman: Arkham Trilogy برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کردند. آن هم در شرایطی هم این مجموعه و هم کنسول هیبریدی عمر طولانی دارند.

در تریلر معرفی بازی ذکر شده که تاریخ انتشار بازی Batman: Arkham Trilogy برای نینتندو سوییچ در فصل پاییز است. حال و پس از گذشت نزدیک دو ماه از معرفی این باندل، سازندگان با انتشار یک توئیت از تاریخ دقیق عرضه بازی رونمایی کردند. این عنوان قرار است بیست و یکم مهر (سیزدهم اکتبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود تا بدین ترتیب یک بازی دیگر به مجموعه عناوین مورد انتظاری که قرار است در مهر منتشر شود، اضافه شود. قیمت باندل ۶۰ دلار است.

درست مانند نسخه‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و PC، نسخه نینتندو سوییچ نیز تنها شامل سه عنوانی است که استودیو راکستدی تولید کرده و بازی Arkham Origins در این باندل جایی ندارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *