اخبار بازی

سیستم مورد نیاز بازی Armored Core 6 مشخص شد

استودیو فرام سافتور ساعاتی پیش با انتشار یک توئیت از مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Armored Core 6 و همچنین سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی رونمایی کرد. مشخصات اعلام شده بسته به فعال بودن یا نبودن ray tracing متفاوت هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

لحظه لحظه به عرضه بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon نزدیک می‌شویم. استودیو فرام سافتور پس از موفقیت بزرگی که با بازی الدن رینگ بدست آورد، در جریان رویداد The Game Awards 2022 از نسخه جدید مجموعه Armored Core رونمایی کرد. این بازی در عین اینکه یک دنباله محسوب می‌شود، حجم یک ریبوت برای فرنچایز را نیز دارد. سازندگان به موفقیت این بازی امیدوار هستند و با توجه به بازخوردهای منتشر شده از نسخه بتا بازی، به نظر می‌رسد با یک بازی خوش ساخت دیگر از سوی فرام سافتور طرف هستیم. حدودا سه هفته دیگر این بازی روانه بازار می‌شود و انتظار می‌رود اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

بدون شک برای مخاطبان پلتفرم PC، یکی از بزرگ‌ترین پرسش‌ها پیش از عرضه هر عنوانی، مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای آن است. استودیو فرام سافتور ساعاتی پیش با انتشار یک توئیت از مشخصات کامل سیستم مورد نیاز بازی Armored Core 6 و همچنین سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی رونمایی کرد. مشخصات اعلام شده بسته به فعال بودن یا نبودن ray tracing متفاوت هستند. از دیگر اطلاعات این بازی می‌توان به مدت زمان گیم‌پلی بازی اشاره کرد که بر اساس گفته یکی از یوتیوبرها بین ۵۰ الی ۶۰ ساعت است. بخس انلاین بازی نیز تا شش بازیکن به صورت هم زمان را پشتیبانی می‌کند که می‌توانند در قالب دو تیم سه نفره با یکدیگر به رقابت بپردازند.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات کامل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را مشاهده کنید:

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon سوم شهریور ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *