اخبار بازی

شرکت تنسنت تبدیل به سهامدار ارشد استودیو سازنده Dying Light شد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی استودیو تک لند، شرکت تنسنت تبدیل به سهامدار ارشد استودیو سازنده Dying Light شد. البته تک لند همچنان استقلال خود را در سطوح مدیریتی حفظ می‌کند و مالکیت IPهای خود را در اختیار دارد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

داستان مشکلات و چالش‌های فراوان استودیو تک لند در مسیر تولید نسخه دوم مجموعه Dying Light بر هیچ کس پوشیده نیست. جدا شدن چند تن از اعضای ارشد استودیو و افرادی که در موفقیت و ساخت نسخه اول نقش کلیدی داشتند و همچنین چالش‌های فنی متعدد سبب شد که مدت زمان ساخت این بازی به طرز طاقت فرسایی پیش از آنچه که باید به طول انجامد. البته همچنان این بازی توانست پس از عرضه یکی از بازی‌های زامبی محور موفق چند سال اخیر باشد و علی رغم ایراداتی همچون ماموریت‌های تکراری، گرافیک فنی نه چندان قوی و باگ‌های متعدد توانست رضایت بیشتر مخاطبان را جلب کند. علاوه بر مخاطبان، ظاهرا شرکت بزرگ چینی تنسنت نیز از عملکرد آن‌ها رضایت دارد و ترغیب شده روی بازی‌های آینده استودیو سرمایه گذاری کند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی استودیو تک لند، شرکت تنسنت تبدیل به سهامدار ارشد استودیو سازنده Dying Light شد. البته تک لند همچنان استقلال خود را در سطوح مدیریتی حفظ می‌کند و مالکیت IPهای خود را در اختیار دارد. آقای Paweł Marchewka همچنان مدیرعامل استودیو تک لند باقی می‌ماند و بعید است فعلا شرکت تنست تغییراتی در هیئت مدیره استودیو ایجاد کند.

در حال حاضر استودیو تک لند روی یک بازی نقش آفرینی جهان باز با فضای فانتزی کار می‌کند که هنوز نام و پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نیست و ممکن است تا انتشار اطلاعات بیشتر درباره آن، فاصله زیادی داشته باشیم. دومین DLC پولی بازی Dying Light 2 نیز قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *