اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Quantum Error مشخص شد

پس از چندین سال روند ساخت طولانی و پرچالش، بالاخره استودیو TeamKill Media تاریخ انتشار بازی Quantum Error را تعیین کرد. این بازی قرار است در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری (سوم نوامبر ۲۰۲۳) برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شاید تصورش کمی دشوار باشد اما، از معرفی بازی کوآنتوم ارور بیش از ۴ سال زمان می‌گذرد. این بازی جزو اولین عناوینی بود که قرار بود به صورت میان نسلی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه شود. هرچند که تیم سازنده در استودیو TeamKill Media بارها تاکید کرده‌اند که کنسول پلی استیشن ۵، پلتفرم اصلی برای تجربه بازی آن‌ها است. این محصول روند ساخت سخت و پر چالشی را سپری کرد و پس از چندین بار تعویق در زمان انتشار، به نظر می‌رسد سازندگان رفته رفته مسیر صحیح را پیدا کردند و در حال پیشروی هستند. آن‌ها حتی برای تمرکز بیشتر روی ساخت بازی و رهایی از محدودیت‌های فنی، تصمیم به لغو ساخت نسخه پلی استیشن ۴ گرفتند. با این احوال تا پیش از این زمان دقیق عرضه بازی مشخص نبود و تنها سازندگان سال ۲۰۲۳ را تعیین کرده بودند.

بالاخره و پس از کشمکش‌های فراوان تاریخ انتشار بازی Quantum Error مشخص شد. سازندگان با انتشار یک تریلر داستانی جدید برای محصول خود، اعلام کردند کوآنتوم ارور در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری (سوم نوامبر ۲۰۲۳) برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود. ماجراهای بازی در یک مرکز تحقیقاتی روایت می‌شود. جایی که به دلایل مرموز آتش گرفته و کاپیتان جیکوب توماس (Jacob Thomas) به همراه همکارش شین کاستا (Shane Costa) به این مرکز فرستاده شده‌اند تا اتفای حریق کنند و همچون علت این آتش سوزی را کشف کنند.

بازی Quantum Error برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی نیز در دست ساخت است اما، تاریخ انتشار این نسخه‌ها هنوز مشخص نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *