اخبار بازی

بازی Assassin’s Creed Mirage گلد شد

شرکت یوبی سافت با انتشار یک توئیت خبر از پایان روند ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage داد. این بازی زودتر از موعد مقرر گلد شده است و در نتیجه ناشر تصمیم گرفته آن را یک هفته زودتر از تاریخی که پیشتر مشخص شده بود، عرضه کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مهر ماه سال جاری مملو از بازی‌های بزرگ و رنگارنگی است که قرار است روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شوند و نوید یک پاییز مهیج و سرگرم کننده را به مخاطبان می‌دهد. یکی از مورد انتظارترین بازی‌های میان عناوین مهر، بازی Assassin’s Creed Mirage است که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، از جمله دلیل این محبوبیت بازگشت به ریشه‌های مجموعه و ارائه یک گیم‌پلی نسبتا خطی در قیاس با نسخه‌های اخیر است. بر خلاف رویه چند سال اخیر که تعویق زمان انتشار به یک بخش جدایی ناپذیر بسیاری از استودیوهای بازیسازی بدل شده، شرکت یوبی سافت تصمیم گرفته تاریخ عرضه بازی خود را کمی جلو بیاورد.

سازندگان با انتشار یک توئیت خبر از پایان روند ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage دادند. در واقع این بازی گلد شده است و تیم سازنده زمان باقی مانده تا انتشار را به رفع باگ‌های و ایرادات فنی می‌کنند. نکته جالب توجه اینجاست که با توجه به اتمام روند توسعه زودتر از زمان مقرر، ناشر تصمیم گرفته تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage را یک هفته جلوتر بیاورد. حدودا یک ماه و نیم دیگر تا انتشار این بازی فاصله داریم و حال که تاریخ انتشار بازی نهایی شده، انتظار می‌رود در این مدت نمایش‌های بیشتر و جامع‌تری را از بازی شاهد باشیم. شاید رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای یوبی برای بازاریابی بیشتر برای این محصول باشد.

بازی Assassin’s Creed Mirage سیزدهم مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *