اخبار بازی

سیستم مورد نیاز بازی Lords of the Fallen مشخص شد

بر اساس اطلاعات بدست آمده از صفحه استیم بازی، مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Lords of the Fallen و سیستم پیشنهادی این عنوان مشخص شد. به نظر می‌رسد مخاطبان برای اجرای این بازی نیاز به سیستم چندان بروزی ندارند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در میان بازی‌هایی که سعی دارند با الهام از مجموعه دارک سولز، یک گیم‌پلی چالش برانگیز و مبتنی بر اکتشاف را به مخاطبان ارائه دهند و به اصطلاح در زیر ژانر سولز لایک قرار می‌گیرند، بازی Lords of the Fallen یکی از محبوب‌ترین و مورد استقبال‌ترین بازی‌ها بود و استودیو CI Games توانست برای ساخت دنباله نسخه اول از ناشر بودجه بگیرد. در ادامه آن‌ها تصمیم گرفتند سراغ ریبوت کردن این بازی بروند و نسخه دوم کنار گذاشته شد. زمان زیادی از معرفی نسخه ریبوت می‌گذرد و بالاخره تا زمان انتشار این بازی فاصله چندانی باقی نمانده است. با نزدیک‌تر شدن زمان عرضه بازی، سازندگان و ناشران اقدام به انتشار اطلاعات بیشتر و کلیدی‌تر از بازی می‌کنند.

صفحه فروش بازی در استیم مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Lords of the Fallen و سیستم پیشنهادی این عنوان را مشخص کرد. مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی شامل پردازنده i5 8400/Ryzen 5 6200، کارت گرافیک GTX 1060/RX 590 و ۱۲ گیگابایت رم است. این سیستم می‌تواند بازی را با رزولوشن ۷۲۰p اجرا کند. مشخصات سیستم پیشنهادی بازی شامل پردازنده i7 8700/Ryzen 5 3600، کارت گرافیک RX 2080/RX 6700 و ۱۶ گیگابایت رم است. سیستم پیشنهادی بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا می‌کند. فضای مورد نیاز برای نصب بازی ۴۵ گیگابایت است.

شما می‌توانید در ادامه مشخصات کامل هر دو سیستم را مشاهده کنید:

مشخصات حداقل سیستم سیستم پیشنهادی
سیستم عامل ویندوز ۱۰ ویندوز ۱۰
پردازنده Intel i5 8400 | AMD Ryzen 5 2600 Intel i7 8700 | AMD Ryzen 5 3600
رم ۱۲ گیگابایت ۱۶ گیگابایت
کارت گرافیک NVIDIA GTX-1060 | AMD Radeon RX 590  NVIDIA RTX-2080 | AMD Radeon RX 6700
دایرکت ایکس ورژن ۱۱ ورژن ۱۲
فضای مورد نیاز ۴۵ گیگابایت ۴۵ گیگابایت
کیفیت اجرایی ۷۲۰p، استفاده از SSD توصیه می‌شود ۱۰۸۰p، استفاده از SSD لازم است

بازی Lords of the Fallen بیست و یکم مهر ماه (سیزدهم اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *