اخبار بازی

تعدادی از شخصیت های جدید بازی Mortal Kombat 1 مشخص شدند

تعدادی از شخصیت های جدید بازی Mortal Kombat 1 در تریلر جدید بازی مشخص شدند. این تریلر با محوریت قبیله «Lin Kuei» و مبارزان ارشد آن منتشر شد و حضور شخصیت‌های قدیمی همچون «Smoke» و «Rain» در بازی تایید شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

علی رغم اینکه زمان نسبتا زیادی تا انتشار بازی مورتال کامبت ۱ باقی مانده است اما، استودیو NetherRealm و کمپانی WB Games مشغول بازاریابی برای این عنوان هستند. نباید فراموش کرد که این بازی دو رقیب سرسخت به نام Street Fighter 6 و Tekken 8 دارد که هر کدام از جامعه هواداری بزرگی برخورددار هستند. تریلر دوم گیم پلی بازی Mortal Kombat 1 که روز گذشته منتشر شد، حول محور قبیله «Lin Kuei» می‌چرخد که در این جهان جدید شخصیت ساب زیرو رهبری آن را برعهده دارد و اسکورپیون، برادر کوچک‌تر وی چندان با شیوه‌های حکمرانی او موافق نیست و تا حدودی تنش میان آن‌ها وجود دارد. البته مبارزان قدرتمند Lin Kuei تنها محدود به این دو شخصیت نیست و حضور چند تن دیگر از شخصیت کلاسیک در این تریلر تایید شد.

اولین شخصیت جدید بازی مورتال کامبت ۱ که در این تریلر به آن پرداخته می‌شود، اسموک است که قطعا طرفداران قدیمی‌تر آن را به خاطر دارند. وی یکی دیگر از نیروهای در خدمت ساب زیرو است که او را در ماموریت نجات زمین همراهی می‌کند. دو نینجا ربات از قبلیه Lin Kuei یعنی Cyrax و Sektor به عنوان شخصیت‌های بخش «Kameo» حضور دارند. شخصیت Frost که زبردست‌ترین شاگرد ساب زیرو است نیز به عنوان یکی از شخصیت‌های این بخش قابل دسترسی است. هنوز مشخص نیست این شخصیت‌ها به عنوان کارکتر اصلی نیز در دسترس خواهند بود یا خیر. یکی دیگر از شخصیت های جدید بازی Mortal Kombat 1، نینجایی به نام Rain است که او هم مانند اسموک از شخصیت‌های قدیمی محسوب می‌شود و در مورتال کامبت ۱ حضور خواهد داشت.

شما می‌توانید این تریلر را از اینجا تماشا کنید. بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *