اخبار بازی

تاریخ انتشار Hitman Trilogy مشخص شد – واران گیم

استودیو IO Interactive روز گذشته به طور رسمی از تاریخ انتشار Hitman Trilogy رونمایی کرد. این سه‌گانه شامل بازی‌های Hitman 2 ،Hitman و Hitman 3 است و سی‌ام دی ماه برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از گذشت نزدیک به دو سال از عرضه نسخه سوم و پایانی مجموعه World of Assassination، استودیو IO Interactive قصد دارد ادامه برنامه‌ریزی‌های خود را برای این سه‌گانه پیگیری کند. در گام اول قرار است هر نسخه این مجموعه در قالب یک نسخه مستقل برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود هم زمان با عرضه این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی، مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس نیز به آن دسترسی خواهند یافت.

دارندگان بازی HItman 3 روی PC به ویژگی‌های جدیدی نظیر، سایه‌ زنی‌های ارتقا یافته، فناوری Ray Tracing و ویژگی XeSS دسترسی خواهند یافت. اچیومنت‌های بازی و Trading Cardها نیز در اختیار دارندگان این نسخه قرار می‌گیرد. محتوای Trinity Pack که در اختیار آن دسته از خریداران هیتمن ۳ قرار می‌گرفت که بازی را پیش خرید می‌گرفت، به مدت یک ماه در اختیار تمامی افرادی که هر نسخه از هیتمن ۳ را خریداران کنند، به رایگان قرار می‌گیرد.

بازی Hitman VR هم زمان با فرا رسیدن تاریخ انتشار Hitman Trilogy یعنی سی‌ام دی ماه برای PC منتشر می‌شود و به مخاطبان این امکان را می‌دهد که هر سه نسخه از این سه‌گانه را به کمک هدست‌های واقعیت مجازی تجربه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *