اخبار بازی

بازی Persona 6 در انحصار پلی‌استیشن 5 خواهد بود

شایعه‌ی جدید منتشر شده حاکی از آن است که ظاهراً بازی Persona 6 در انحصار پلی‌استیشن 5 خواهد بود و همچنین عنوان Persona 4 Golden در سال جاری میلادی برای سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

سری Persona یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای سبک نقش‌آفرینی به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد در سال‌های پیشِ رو، شاهد نسخه‌های جدیدی از این مجموعه خواهیم بود. شایعات اخیر ادعا کرده‌اند که بازی Persona 4 Golden در سال 2022 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین ظاهراً یک نسخه‌ی ریمستر از بازی Persona 3 Portable در دست توسعه قرار دارد. در همین راستا، NateTheHate، یکی از منابع داخلی شناخته شده، به‌تازگی اطلاعاتی را از بازی Persona 6 به اشتراک گذاشته است.

به گفته‌ی این منبع، بازی Persona 6 در انحصار کنسول پلی‌استیشن 5 خواهد بود. وی همچنین تاکید کرد که بازی Persona 4 Golden در سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی‌های اصلی سری Persona معمولاً به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن عرضه می‌شوند. با این حال با توجه به سیاست‌های اخیر شرکت اتلوس (Atlus) در مورد انتشار بازی‌های مختلف این مجموعه برای سایر پلتفرم‌ها، بسیاری امیدوار بودند که نسخه‌ی جدید Persona به صورت مولتی پلتفرم منتشر شود.

با همه‌ی این تفاسیر، در حال حاضر نمی‌توان صحت این اطلاعات را به صورت کامل تایید کرد و فعلاً به عنوان شایعه در نظر گرفته می‌‍‌شود. بنابراین باید منتظر انتشار جزئیات رسمی در این مورد باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *