اخبار بازی

مدت زمان گیم پلی بازی Armored Core 6 بین 50 الی 60 ساعت است

به گزارش کانال Fextralife در یوتیوب مدت زمان گیم پلی بازی Armored Core 6 بین ۵۰ الی ۶۰ ساعت است. این رسانه اعلام نکرد تعداد مراحل بازی چقدر است و این مدت زمان شامل مراحل فرعی می‌شود و بخش‌های دیگر بازی می‌شود یا خیر. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۲۳ تا بدین لحظه سال بزرگی برای مخاطبان بازی‌های ویدیویی بوده است و بازی‌های بزرگ یکی پس از دیگری در حال عرضه هستند. هرچند برخی از این بازی‌ها نتوانستند آنطور که باید توجهات را به خود جلب کند اما، این باعث نشده از هیجان مخاطبان برای تجربه عناوینی که قرار است نیمه دوم سال عرضه شود، کاهش یابد. یکی از این بازی‌ها، بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، محصول جدید استودیو فرام سافتور است که شهریورماه روانه بازار می‌شود. این بازی قرار است به نوعی یک ریبوت برای مجموعه باشد و از سوی دیگر یک دنباله نیز محسوب می‌شود و سازندگان هیجان زیادی برای عرضه آن دارند. با تئجه به نزدیک بودن زمان انتشار بازی، سازندگان نسخه دمو بازی را در اختیار بسیاری از رسانه و کانال‌های مطرح در یوتیوب قرار داده‌اند و بازخوردهای آن‌‌ها در فضای مجازی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

یکی از این کانال‌ها، کانال Fextralife در یوتیوب است که میان هواداران استودیو فرام سافتور بسیار شناخته شده است. بر اساس بازخوردهای منتقد این کانال، مدت زمان گیم پلی بازی Armored Core 6 بین ۵۰ الی ۶۰ ساعت است. وی گفته او یازده مرحله را در مدت سه ساعت به پایان رسانده است. این گفته او به معنای این نیست که بازی شامل ۲۲۰ مرحله است، زیرا که مشخص نیست منظور او تنها بخش داستانی بازی یا محتواهای جانبی نظیر ماموریت‌های فرعی و بخش Arena نیز شامل این بررسی هستند یا خیر. از سوی دیگر هر ماموریت شاملد یک پیش درآمد و یک جمع بندی است و همین مسئله می‌تواند به میزان زمان گیم‌پلی بازی بیافزاید.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon سوم شهریور ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *