اخبار بازی

Persona 6 در نیمه‌ی دوم سال 2022 معرفی خواهد شد

طبق ادعای Nate the Hate، عنوان Persona 6 در نیمه‌ی دوم سال 2022 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 معرفی خواهد شد.

در سال‌های اخیر Atlus چندین بار تأیید کرده است که Persona 6 را در آینده ایجاد خواهد کرد، اما هیچ گاه اعلام نکرده که این بازی چه زمانی می‌تواند عرضه شود. سال 2022، مطلقاً سالی به نظر نمی‌رسد که Persona 6 در آن عرضه شود، اما می‌توانیم شاهد اعلام رسمی آن در این سال باشیم.

طی پادکستی از Nate the Hate، ادعا شد که Persona 6 در نیمه‌ی دوم سال 2022 معرفی شود. Nate به طور خاص به احتمال وجود رونمایی‌های مداوم Atlus از سری Persona در طول سال جاری اشاره کرد و نشان داد که این رونمایی‌ها در نهایت با معرفی رسمی Persona 6 به پایان می‌رسد. او در این باره افزود:

Atlus سالگرد هیجان انگیزی را برای Persona ترتیب داده است، به طوری که آن‌ها همواره می‌گویند: “ما تا سپتامبر 2022 رونمایی‌های زیادی داریم.” من پیش‌بینی می‌کنم که سپتامبر 2022 احتمالا زمانی است که Persona 6 به عنوان یک انحصاری پلی‌استیشن 5 معرفی شود.

او در ادامه ادعا کرد که پیش از معرفی Persona 6، یکی از عناوین قبلی سری Persona نیز ممکن است برای پلتفرم‌های جدید منتشر شود و احتمالا این موضوع به عرضه‌ی Persona 4 برای نینتدو سوییچ مربوط می‌شود.

از نظر ظاهری، این سری از رویدادها برای Atlus و Persona 6 کاملاً منطقی است. همانطور که گفته شد، این استودیو نشان داده است که در طول سال جاری تعدادی رونمایی برای جشن گرفتن بیست و پنجمین سالگرد Persona خواهد داشت.

Ali984
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *