اخبار بازی

ریمیک Resident Evil 2 در مسیر تبدیل شدن به پرفروش ترین بازی رزیدنت اویل تاریخ

شرکت کپکام اخیرا لیست بازی‌های پلاتینیوم خود را آپدیت کرده است. بر اساس لیست جدید ریمیک Resident Evil 2 در یک قدمی تبدیل شدن به پرفروش ترین بازی رزیدنت اویل تاریخ قرار گرفته است. بازی Resident Evil 7 با یک پله سقوط به رتبه سوم آمده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از چند نسخه اصلی و فرعی ضعیف، شرکت کپکام بار دیگر فرمول موفقیت را برای مجموعه وحشت بقای رزیدنت اویل کشف کرد. تقریبا از بازی Resident Evil 7 به بعد، دیگر شکستی در این مجموعه رخ نداده است و حتی ریمیک بازی رزیدنت اویل ۳ علی رغم اینکه از سوی منتقدان مورد هجمه قرار گرفت، با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و فروش خوبی را تجربه کرد. ترکیب عرضه بازی‌های به صورت اول شخص برای نسخه‌های جدید و سوم شخص برای ریمیک نسخه‌های کلاسیک به نظر مورد قبول مخاطبان است و هر دسته از این بازی‌ها طرفداران خاص خود را دارد. یک رقابت شیرین میان بازی‌های فرنچایز رزیدنت اویل شکل گرفته و هر کدام مشغول شکستن رکوردهای جدید است. آمار رسمی که اخیرا منتشر شده خبر از تغییرات مهیجی می‌دهد.

کپکام اخیرا لیست بازی‌های پلاتینیوم خود را آپدیت کرده است. تقریبا تمامی بازی‌های حاضر در لیست طی سه ماه اول سال مالی جدید (ابتدای آوریل تا پایان ژوئن) فروش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند. ریمیک Resident Evil 2 در این بازه زمانی بیش از ۷ هزار نسخه دیگر به فروش رفته تا آمار فروش این بازی در مجموع به بیش از ۱۲.۶ میلیون نسخه برسد. بدین ترتیب محصول سال ۲۰۱۹ با کنار زدن بازی Resident Evil 7، به دومین بازی پرفروش مجموعه تبدیل شده است و در مسیر تبدیل شدن به پرفروش ترین بازی رزیدنت اویل تاریخ قرار دارد. بازی رزیدنت اویل ۷ با فروش ۱۲.۴ میلیون نسخه‌ای و یک پله سقوط، در رتبه سوم قرار گرفت. بازی رزیدنت اویل ۵ همچنان موفق‌ترین بازی فرنچایز از حیث فروش محسوب می‌شود.

بازی Monster Hunter World با آمار فروش ۱۹ میلیون نسخه‌ای، همچنان پرفروش‌ترین بازی تاریخ کپکام است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *