اخبار بازی

میزان فروش نینتندو سوییچ به بیش از 129.5 میلیون دستگاه رسید

بر اساس اطلاعات بدست آمده از گزارش مالی جدید شرکت نینتندو، میزان فروش نینتندو سوییچ در سراسر دنیا به بیش از ۱۲۹.۵ میلیون دستگاه رسیده است که این بدان معنا است که کنسول هیبریدی از ابتدای ماه آوریل تا پایان ماه ژوئن ۳.۹۱ میلیون دستگاه به فروش رفته است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ وارد هفت سالگی شده است و مدت‌ها است از دورانی که برخی نسبت به موفقیت آن شک داشتند، عبور کرده‌ایم. کنسول شرکت نینتندو با قدرت به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و مشغول ثبت کردن رکوردها و آمارهای خارق العاده است. به عنوان مثال تبدیل شدن به فروش‌ترین کنسول سال ۲۰۲۲ در جهان آن هم در حالی که سن پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس به مراتب کم‌تر است. شایعات زیادی درباره عرضه کنسول جدید نینتندو وجود دارد. کنسولی که ظاهرا قرار است نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود و مانند نینتندو سوییچ هیبریدی است و دارای دو حالت دستی و خانگی است. فعلا این اخبار در حال شایعه هستند و نینتندو مشغول یکه‌تازی با کنسول فعلی است.

اخیرا گزارش سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۳/۲۰۲۴ نینتندو منتشر شده است. در این گزارش آمار و ارقام مختلفی مشاهده می‌شود. از میزان فروش جدیدترین بازی‌های انحصاری سوییچ گرفته تا موفق‌ترین بازی‌ها روی این کنسول. در این بین بدون شک مهم‌ترین آمار مربوط به میزان فروش نینتندو سوییچ است که بر اساس گزارش به بیش از ۱۲۹.۵۳ میلیون دستگاه در سراسر دنیا رسیده است. طی سه ماه اول سال مالی جاری، فروش سوییچ بیش از ۳.۹۱ میلیون دستگاه بوده. در مقایسه با زمان مشابه در سال مالی گذشته، این آمار حدودا %۱۴ رشد کرده که با توجه به سن کنسول، حقیقتا تحسین برانگیز است. البته فروش مدل استاندارد و Lite با افت همراه بود اما رشد فروش %۸۳.۶ مدل OLED این کمبود را جبران کرده است.

باید دید چه زمانی نینتندو به صورت رسمی از کنسول جدید خود رونمایی می‌کند. بدون شک این رونمایی روی فروش سوییچ موثر خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *