اخبار بازی

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage در افتتاحیه گیمزکام به نمایش درمی‌آید

تهیه کننده میزبان رویداد گیمزکام ۲۰۲۳، آقای جف کیلی (Geoff Keighley) اعلام کرد تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage در شب افتتاحیه این رویداد منتشر می‌شود. محصول جدید یوبی سافت اخیرا گلد شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که کمپانی یوبی سافت اعلام کرد قصد دارد با بازی Assassin’s Creed Mirage این مجموعه را به ریشه‌های خود بازگرداند، بسیاری از طرفداران که دلتنگ المان‌های قدیمی‌تر نظیر تمرکز روی پارکور و مخفی کاری بودند، بسیار از این خبر خرسند شدند. سازندگان با این بازی دست به ریسک بزرگی زدند، بویژه اینکه پس از سه نسخه Odyssey ،Origins و Valhalla ارکان جدید گیم‌پلی و جهان مچموعه برای مخاطبان جا افتاده بود و میان آن‌ها مورد قبول بود. در هر حال رفته رفته به زمان انتشار Mirage نزدیک می‌شویم و اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر می‌شود. روز گذشته شرکت یوبی سافت با انتشار یک توئیت اعلام کرد که روند ساخت این بازی رسما به پایان رسیده است و این بازی گلد شده است و در نتیجه سازندگان با فراغ بال بیشتری می‌توانند درباره محصول خود صحبت کنند.

بدون شک بهترین فرصت برای نمایش تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Mirage رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ است که فاصله چندانی تا برگزاری آن نداریم. آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان و تهیه کننده این رویداد با انتشار یک توئیت، اعلام کرد محصول جدید یوبی سافت یکی دیگر از بازی‌هایی است که در شب افتتاحیه حضور دارد. پیشتر حضور بازی‌های مورد انتظاری همچون آلن ویک ۲ و Black Myth: Wukong برای شب افتتاحیه تایید شده است. فعلا حضور بازی‌های دیگر مشخص نیست.

پس از گلد شدن بازی Assassin’s Creed Mirage، یوبی سافت اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی را یک هفته جلوتر می‌آورد تا بدین ترتیب این بازی در تاریخ سیزدهم مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *