اخبار بازی

آمار فروش Metal Gear به بیش از 60 میلیون نسخه رسید

بر اساس اطلاعات بدست آمده از پست جدید وبسایت رسمی کونامی، آمار فروش Metal Gear به بیش از ۶۰ میلیون نسخه رسیده است. این میزان فروش شامل تمامی نسخه‌های اصلی و فرعی است. فرنچایز متال گیر بیش از ۱ میلیارد دلار برای ناشر درآمد زایی کرده‌ است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

همگان بر محبوبیت خارق العاده و تاثیر وسیعی‌ای که مجموعه متال گیر روی صنعت گیم داشته‌است، به خوبی واقف هستند. آقای کوجیما و سایر اعضای تیم سازنده با ارائه یک ترکیب دلپذیر از مخفی کاری و اکشن در بخش گیم‌پلی، یک روایت گیرا و شخصیت‌های به یادماندنی، فرنچایزی را به مخاطبان هدیه دادند که هنوز هم پس از گذشت چندین نسل از کنسول‌های بازی، میان مخاطبان‌های قدیمی و جوان‌تر محبوب است و طرفداران بی‌شماری دارد. علی رغم اینکه از عرضه آخرین نسخه داستانی بازی سال‌ها می‌گذرد، همین محبوبیت سبب شده فروش این فرنچایز متوقف نشود و یک رکورد جدید را ثبت کند. هرچند چندین سال است که این فرنچایز به خاموشی فرو رفته اما، طرفداران قدیمی و جوان‌‍تر هنوز خاطرات خوش خود را با شخصیت‌های این مجموعه فراموش نکرده‌اند.

بر اساس پست جدیدی که در وبسایت رسمی شرکت کونامی منتشر شده، تا پایان ماه ژوئن سال میلادی جاری آمار فروش Metal Gear به بیش از ۶۰ میلیون نسخه رسیده است. این میزان فروش شامل تمامی نسخه‌های اصلی و فرعی و با احتساب انتشار اولین نسخه حدودا ۳۵ سال پیش است. این فرنچایز بیش از ۱ میلیارد دلار برای کونامی درآمد زایی کرده‌اند. آمار قبلی میزان فروش متال گیر مربوط به پایان ماه مارس بود که در آن زمان مجموعه حدودا ۵۹.۸ میلیون نسخه فروش رفته بود و این بدان معنا است که بیش از ۲۰۰ هزار نسخه از بازی‌های مختلف مجموعه در مدت سه ماه فروش رسیده است.

بازی بزرگ جدید مجموعه، بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater است که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *