اخبار بازی

Modern Warfare 3 ابتدا به پلی استیشن می‌آید

به گزارش اکانت شناخته CharlieIntel در توئیتر، بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به رسم نسخه‌های اخیر مجموعه در ابتدا روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس قرار می‌گیرد و سپس راهی سایر پلتفرم‌ها می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

داستان خبر جنجالی تلاش‌های شرکت مایکروسافت برای خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد و مخالفت‌های ارگان‌های بزرگی همچون FTC اکنون کمی رنگ کهنگی گرفته اما، تا ماه گذشته یکی از داغ‌ترین و مهم‌ترین اخبار در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شد. بالاخره ناشر آمریکایی توانست در دادگاه شکایت FTC پیروز شود و گام بزرگی در راستای ثبت این قرارداد بردارد. به نظر می‌رسد با کنار رفتن FTC، دیگر مانع بزرگی سر راه مایکروسافت نیست و بزودی باید منتظر نهایی شدن خبر خرید اکتیویژن باشیم. یکی از اصلی‌ترین علل مخالفت‌های FTC و سایر ارگان‌ها با ثبت قرارداد، نگرانی از انحصاری شدن مجموعه کال آو دیوتی بود. موضوعی که شرکت سونی نیز بارها روی آن تاکید کرده بود. البته ظاهرا هنوز قراردادهای همکاری پلی استیشن با اکتیوژن به پایان نرسیده است.

بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ مدتی پیش با یک تیزر معرفی شد، اکتیوژن اعلام کرده در تاریخ بیست و ششم مرداد ماه به صورت کامل از این بازی رونمایی می‌کند. تا آن زمان بعید به نظر می‌رسد اطلاعاتی از بازی به صورت رسمی منتشر شود اما، منابع خبری غیر رسمی همچنان مشغول انتشار اخبار مختلف از بازی هستند. به گزارش اکانت CharlieIntel در توئیتر که یکی از مطرح‌ترین اکانت‌ها در زمینه افشای اطلاعات کال آو دیوتی است، بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 ابتدا روی پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد.

مطابق ادعای این اکانت مخاطبان پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ که اقدام به پیش خرید بازی بکنند، از تاریخ چهاردهم مهر (ششم اکتبر) تا تاریخ هجدهم مهر (دهم اکتبر) به بتا دسترسی دارند و پس از آن‌ها مخاطبان ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان از تاریخ بیستم مهر (دوازدهم اکتبر) تا بیست و چهارم مهر (شازندهم اکتبر) امکان تجربه بتا را خواهند داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *