اخبار بازی

شایعه: استودیو Criterion بازی جدید Need For Speed را می‌سازد

بر اساس آگهی جدید استخدامی که استودیو Criterion منتشر کرده، به نظر می‌رسد این استودیو مشغول ساخت بازی جدید Need For Speed است. در این آگهی آن‌ها به دنبال جذب یک طراح سیستم جهان باز هستند که “مجموعه نید فور اسپید را به یک سطح جدید ببرد.” برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه نید فور اسپید درست مانند هر فرنچایز بزرگ و محبوب دیگری، فراز و فرودهای بی‌شماری را تجربه کرده است. برخی نسخه‌های این سری بازی با استقبال کم نظیر مخاطبان همراه بوده‌اند و در رده محبوب‌ترین بازی‌های ریسینگ تاریخ قرار می‌گیرند. از سوی دیگر برخی نسخه‌ها ضعیف عمل کرده و نتوانستند رضایت مخاطبان را جلب کنند. از وقتی که استودیو Criterion بار دیگر وظیفه ساخت نسخه‌های جدید فرنچایز Need For Speed را بر عهده گرفته، دوباره شاهد بالا آمدن کیفیت ساخت این نسخه‌های بوده‌ایم. سال گذشته آن‌ها بازی Need for Speed Unbound را روانه بازار کردند که عملکرد نسبتا خوبی داشت و پس از عرضه نیز تیم سازنده دائما از آن پشتیبانی کرده است. با این احوال به نظر می‌رسد آن‌ها خود را بر عرضه یک نسخه جدید آماده می‌کنند.

بر اساس آگهی جدید استخدامی که استودیو Criterion منتشر کرده، به نظر می‌رسد این استودیو مشغول ساخت بازی جدید Need For Speed است. در این آگهی آن‌ها به دنبال جذب یک طراح سیستم جهان باز هستند که “مجموعه نید فور اسپید را به یک سطح جدید ببرد. در این آگهی ذکر شده که طراح باید بتواند یک تجربه سریع، مهیج و جدید را به مخاطبان ارائه کند. با توجه به اینکه استودیو سازنده به دنبال جذب نیرو در موقعیت‌های کلیدی است، به نظر می‌رسد بازی مراحل اولیه ساخت را طی می‌کند و شاید فعلا اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشود.

بازی Need for Speed Unbound برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *