اخبار بازی

میزان فروش بازی Pikmin 4 در ژاپن به بیش از 500 هزار نسخه رسید

به گزارش مجله فامیتسو میزان فروش بازی Pikmin 4 در ژاپن به بیش از ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است. بازی جدید انحصاری نینتندو سوییچ در هفته دوم انتشار خود بیش از ۱۱۵ هزار نسخه در ژاپن به فروش رسید تا بار دیگر صدرنشین جدول عناوین پرفروش هفته باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از اینکه بازی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom در ماه می عرضه شد و برای چندین ماه متوالی صدرنشین جدول فروش بازی‌ها در مناطق مختلف بود و رکوردهای خارق العاده را یکی پس از دیگری جا به جا می‌کرد، به نظر می‌رسد نوبت به دیگر بازی انحصاری نینتندو سوییچ رسیده است. بازی Pikmin 4 که تبلیغات و بازاریابی چندانی برای آن صورت نگرفت، هفته گذشته روانه بازار شد. این بازی استراتژی در همان هفته ابتدایی توانست با کنار زدن بازی بزرگی همچون فیفا ۲۳ و همچنین دیگر بازی انحصاری سوییچ یعنی The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا بایستد. می‌دانیم که مردم سرزمین آفتاب اصلی‌ترین مخاطبان نینتندو هستند و بنابراین موفقیت Pikmin 4 در این کشور هم چندان غیر منتظر نیست.

به گزارش مجله فامیتسو میزان فروش بازی Pikmin 4 در ژاپن به بیش از ۵۰۰ هزار نسخه رسیده است. بازی جدید انحصاری نینتندو سوییچ در هفته دوم انتشار خود بیش از ۱۱۵ هزار نسخه در ژاپن به فروش رسید تا بار دیگر صدرنشین جدول عناوین پرفروش هفته باشد. این بازی در هفته اول انتشار حدودا ۴۰۰ هزار نسخه فروخته بود. به غیر از انحصاری جدید نینتندو، عناوین تازه عرضه شده دیگر در لیست ده بازی پرفروش هفته دیده می‌شوند، از جمله بازی Natsu-Mon! 20th Century Summer Vacation، محصول جدید استودیو Spike Chunsoft که توانسته در رتبه دوم قرار گرفت. در جایگاه هفتم بازی Disney Illusion Island دیده می‌شود که با فروش ۷ هزار نسخه‌ای در هفته اول انتشار به این جایگاه دست پیدا کرده است.

شما در ادامه می‌توانید لیست ده بازی پرفروش هفته در ژاپن را مشاهده کنید:

  1. Pikmin 4 
  2. Natsu-Mon! 20th Century Summer Vacation
  3. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 
  4. Mario Kart 8 Deluxe 
  5. Minecraft
  6. CRYMACHINA
  7. Disney Illusion Island
  8. Nintendo Switch Sports
  9. Splatoon 3
  10. CRYMACHINA
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *