اخبار بازی

آمار فروش بازی Street Fighter 6 از مرز دو میلیون نسخه عبور کرد

کمپانی کپکام با انتشار یک توئیت اعلام کرد آمار فروش بازی Street Fighter 6 پس از گذشت حدودا یک ماه از انتشار، به بیش از دو میلیون نسخه رسید. این عنوان هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از نزدیک به یک دهه آزمون و خطا و عملکرد نه چندان مطلوب، کپکام بار دیگر فرمول موفقیت را کشف کرده است و یک روند رو به رشد را در پیش گرفته است. مهم نیست درباره کدام یک از فرنچایزهای ناشر ژاپنی صحبت کنیم: رزیدنت اویل، مانستر هانتر، استریت فایتر، دویل می کرای یا استریت فایتر. تمامی نسخه‌های اخیر از فرنچایزها اشاره شده در جلب رضایت مخاطبان خود موفق بودند و از نظر تجاری عملکرد بسیار خوبی داشتند. بازی استریت فایتر ۶ پس از نسخه فاجعه بار قبلی، مسیر دشواری را برای احیا در پیش داشت. بویژه اینکه دو رقیب سنتی یعنی مورتال کامبت و تکن شرایط به مراتب بهتری را داشتند. حدود یک ماه از عرضه این عنوان می‌گذرد و در همین مدت کم موفق به ثبت یک رکورد تحسین برانگیز شده است.

کمپانی کپکام با انتشار یک توئیت اعلام کرد آمار فروش بازی Street Fighter 6 به بیش از دو میلیون نسخه روی پلتفرم‌های مختلف رسیده است. این بازی در عرض کمتر از یک هفته پس از عرضه موفق شده بود به آمار فروش یک میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. تحلیلگران کپکام آمار فروش ده میلیون نسخه‌ای را برای این عنوان پیشبینی می‌کنند که در صورتی که به این روند خوب ادامه دهد، خیلی سریع‌تر از پیشبینی‌ها به این آمار دست پیدا خواهد کرد. بازی استریت فایتر ۵ در طول عمر خود فروش هفت میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد.

 بازی استریت فایتر ۶ هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *